Lieve eiceldonor gezocht!!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Koosje, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvette68

Yvette68 Niet meer actief

Dees en Ikdus,
    Wat spannend dat jullie nu een afspraak kunnen gaan plannen.

Marjah,
    Fijn te lezen dat jullie zo'n fijne vakantie hebben gehad.
    Wanneer is de echo nu presies?
    Meestal toch met 7 weken.....?

Mineut,
    Lastig allemaal......
    Ik hoop dat alle benodigde onderzoeken snel kunnen worden uitgevoerd.

Gaby,
    Spannend, nog maar een paar dagen:)

Koosje,
    Wouw wat een goed nieuws......helemaal dat jouw baarmoeder nog "op en top" is:)

Loyus,
    Jeetje, wat balen dat de ECD poging werd afgebroken.
    Alvast heel veel succes met het vinden van een nieuwe donor!

Hier begint het aftellen tot de 3e februari.
    Ben gelukkig nog niet nerveus ofzo.
    Zal op het gemak, na het gesprek een beslissing gaan nemen:)

Liefs,

Yvette

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

3. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

@Marjah... gaaf zo'n leuke vakantie. Ben benieuwd naar je echo.

@Loyus... jeetje wat is dat een domper. Heb je eindelijk een lieve donatrice heeft ze dan helaas te weinig eitjes..... zij baalde er waarschijnlijk ook van of niet? Heel veel succes met het zoeken naar een nieuwe donatrice

@gaby.... ohwee ze raden een 3e poging af? dat is flink balen zeg. En dan een jaar wachttijd in Arnhem.... sjeetjemina.... hopelijk heb je kans eerder aan de beurt te zijn. Ben benieuwd waar jullie voor gaan...... 3e icsi of kid...... heel veel liefs

4. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey meiden, er wordt een hoop geschreven hier, kan het allemaal even niet meer bijhouden, er zijn zoveel ecd meiden.

loyus, volgens mij had ik jou naam al een keer eerder voorbij zien komen op het forum, wat balen dat de poging gestaakt is zeg, hopelijk vinden jullie snel een nieuwe lieve vrouw die jullie wilt helpen.

dees en ikdus, wat goed dat jullie een afpraak gaan maken.

koosje en mamabeer, fijn dat jullie het gesprek achter de rug hebben en min of meer groenlicht hebben gekregen, vind het wel jammer dat ze niet zo postief over komen over de behandeling, ik hoop dat ze straks na de onderzoeken dat wel worden en jullie lekker kunnen starten.

hier vandaag weer een rare dag achter de rug, denk je alles gehad te hebben heb je weer vertraging, vanmorgen echo gehad voor onze cryo tp, en nu zitten er dus 2 follikels van mezelf en ik spuit geen lucrin dus de kans is groot dat die 2 de hele boel in de war schoppen, heb bloed moeten laten prikken en ben vanmiddag gebeld en de gyn vertrouwd het niet dus moet morgen weer voor echo.

x lisa.

5. gaby1986

ik heb een afspraak gemaakt bij geertgen... een soort van intake/ info gesprek. 11 februari moeten we erheen..
    ben beniewd....

6. Mineut

Mineut Actief lid

9 dec 2009
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn gaby dan zit je daar mooi als getrouwde vrouw!! Is al heel snel dat jullie dit gesprek hebben wat fijn!

Lisa niet te geloven je wilt altijd veel follikels en nu juist niet op de tp te kunnen doen...heel veel succes en hopelijk lukt het alsnog op de tp te doen!

Groetjes,
    Mineut

7. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Gaby
    Wat een vervelend nieuws dat jullie verminderde kansen hebben voor ICSI 3, datz al best een klap hebben gegeven! Maar ik herinner mij altijd nog de woorden van 1 van de eerste gyns die wij troffen in Den Haag die zei 'zolang het bij de vrouw maar goed zit en de eitjes goed zijn, is er heel veel mogelijk..' dat is in jouw geval dan een geruststelling toch?? Maar toch.. :(
    Ben benieuwd wat ze bij Geertgen zeggen!

@Lisa
    Jemig...zo heb je nooit folli's en nu ineens, uitgerekend nu, 2 !! :$:$:(:(:$:$ Kunnen ze niets met je eigen folli's doen dan? of kunnen ze deze niet weghalen zodat er toch kan worden teruggeplaatst?? Maar goed...als het zo makkelijk was dan hadden de artsen dit natuurljik al lang voorgesteld...ik hoop dat het goed komt lieverd!

Ben verder erg druk vandaag, dus wens jullie alvast heel fijn weekend!!

Liefs,
    Koosje

8. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    #908 lisa, 22 jan 2010
    Laatst bewerkt: 22 jan 2010
    nee helaas koosje, hier dus de poging gestaakt, de gyn zei vandaag ook eens in de zoveel tijd zul je nog wel eens een follikel hebben, zoals nu dus net voor een cryo tp.
    de gyn vertrouwde het niet en dus poging afgebroken, m'n slijm was maar 6 mm, en m'n vrouwelijk hormoon was veels te hoog voor alleen het gebruik van de progynova, hij weet ook niet hoe lang die follikels er al zitten en hoe oud het opgebouwde slijm is, m'n lichaam is dus niet klaar voor een tp nu. daar zijn ook onze cryo's te kostbaar voor om ze te gaan gebruiken nu.

wel fijn gesprek met de gyn gehad, m'n vriendin was mee, en we hebben zelfs nog kunnen lachen om de grapjes die er werden gemaakt.

nu weer aan de pil dus en over 3 weken terug voor echo, kijken of alles schoon is, en dan weer beginnen met spuiten van lucrin, om de boel weer met hormonen te regelen.

hij was het recept aan het uitschrijven dus ik zeg moet ik weer aan de pil, ja zegt ie net als je denkt dat je het begint te snappen wordt het weer anders, hihihi.

fijn weekend allemaal meiden,

morgen gaan we kijken voor een autootje voor mij, ik ben dus toch weer een beetje blij :D

9. gaby1986

lisa: balen dat de poging is afgebroken.. wat gaan ze nu doen dan.. jij aan de pil? en dan?

10. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Oh Lisa, wat vervelend allemaal ... :(
    Ik hoop dat ze snel verdwijnen en dat je binnenkort toch nog je tp hebt.

Succes.

Liefs Marjah

P.S. Succes met auto uitzoeken :)

11. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    #911 mamabeer, 23 jan 2010
    Laatst bewerkt: 23 jan 2010
    door de omstandigheden wil ik mij bij dit topic afmelden. Roy is op dit moment erg kwaad namelijk over het topic.. ik ga er niet verder iets over schrijven. maar ik wil jullie allemaal succes wensen:)

12. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Heb ik iets gemist? Wat jammer dat je weggaat mamabeer:(

13. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    #913 Koosje, 23 jan 2010
    Laatst bewerkt: 23 jan 2010
    Lieve meiden,

Vandaag heb ik mamabeer gebeld met een vervelende boodschap namelijk dat mijn mannetje en ik de ECD niet door willen laten gaan.
    Na het gesprek met de arts afgelopen dinsdag zijn wij hard gaan nadenken: de arts raadde ons namelijk aan haar contacten met de IVI klinieken in Spanje te gebruiken en voor anonieme eiceldonatie te gaan daar. Dit omdat mijn baarmoeder er zo goed uitzag en haar ervaring is dat bij vrouwen die zij heeft doorgestuurd naar Spanje met dezelfde goede baarmoeder het deze stellen gewoon is gelukt zwanger te worden. Ze was daar echt duidelijk over. Tegelijkertijd hoorden wij dus dat de arts een chromosomenonderzoek wilde voor mamabeer en dat dat weer enige tijd ging duren. Ik merkte afgelopen dinsdag ook al wel bij mijn mannetje dat hij moe was..moe van alle kinderwenssores...hij is het echt zat...en om eerlijk te zijn: ik ook. Daarom willen we met deze arts, die wij hoog inschatten met haar jarenlange ervaring met ECD, in zee: zij gaat het dossier in de komende maanden dan compleet maken, mannetje stopt met roken en over 2 a 3 maanden levert mijn vriend zijn sperma in, dat vriezen ze in in Leuven en samen met het dossier gaat het naar Spanje. Zij zoeken dan een goede match, rekening houdend met onze wensen, en omdat deze arts hen al jaren kent kunnen we dan meteen van start.

Of we dit niet eerder hebben bedacht vroeg mamabeer? ja, hebben we best maar we dachten dat het in Nederland ook goed zou gaan en snel zou kunnen, mamabeer kwam voorbij en ook vonden we Nederland fijn omdat het kindje event kon achterhalen wie de genetische moeder is als het wat ouder is. Dat moeten we dus loslaten...vind ik wel moeilijk en daar zullen we ons in laten beraden: hoe moet het als je het het kind wel vertelt en het niet kan achterhalen wie de genetische moeder is, daar zijn vast al veel ervaringen mee en daar zullen we zorgvuldig mee om gaan.
    Maar voor nu hebben we rust nodig en tijd voor elkaar...met uitzicht op Spanje. Gelukkig begreep mamabeer dit goed...you're the best mamabeer!

Ik ga mij ook wat losmaken van zwangerschapspagina...en mij richten op ons...nu het nog kan zonder kindjes ;)

Ik wil jullie heel hartelijk bedanken voor al jullie lieve steun...ik denk dat het het handigst is als ik het topic laat sluiten...vinden jullie elkaar dan in een ander topic??

Heel veel succes met de fantastische plannen, komende zwangerschappen...ik vind jullie stuk voor stuk supermeiden, alleen al omdat jullie zo knokken, volhouden en opkrabbelen na teleurstellingen...wij zijn echt van het sterke soort :D:D

Veel liefs,
    Koosje

14. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Hoop dat ik goed heb uitgelegd, mamabeer, waarom we deze moeilijke beslissing hebben moeten nemen en dat Roy niet al te lang boos blijft.

Liefs,
    Koosje

15. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    nee we zijn nu eigenlijk een beetje boos omdat we dan iemand anders hadden kunnen helpen..want zoals ik al zei dat je aan spanje eerder aan had kunnen denken. Maar ik vind je nog lief hoor :D

16. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Begrijp de teleurstelling wel, misschien komt er nog wel iemand voorbij bij wie je hetzelfde gevoel had als bij ons...maar goed, wens jullie veel liefs en knuffeltjes voor de kindjes.

Liefs,
    Koosje

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Koosje & Mamabeer, ik vind jullie 2 geweldige moedige vrouwen!!!
    Alle begrip voor jullie beiden in deze situatie.

Heel moedig Koosje dat je nu alsnog dit moedige besluit hebt genomen. Het zal niet makkelijk geweest zijn.
    Ik wens je heel veel succes en kracht toe voor de toekomst!

Heel begrijpelijk Mamabeer dat jullie teleurgesteld zijn.
    Ik hoop dat jullie alsnog iemand anders kunnen/willen helpen om een prachtig beebje op de wereld te zetten. Jullie zijn geweldig!

Veel liefs van Sikki

18. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    jee meiden wat lees ik nu dan,

koosje, ik wens je veel succes toe met de behandeling in spanje, je moet natuurlijk altijd doen waar je je het beste bij voelt, en als dat nu spanje is dan moeten jullie daarvoor gaan.

mamabeer, ik heb nog steeds veel respect voor jou, dat jij een vrouw wilde helpen die je niet kende, heel spijtig dat het dan toch hier tot een einde komt. ik kan me wel voorstellen dat jullie teleurgesteld zijn, en ook wel een beetje dat je man nu boos is. ik wens je veel geluk toe met je gezinnetje en mss komt er nog een andere klik met een vrouw die je wilt helpen. dikke knuffel meid.

19. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Jeetje, weet niet wat ik moet zeggen.

Koosje, succes in Spanje over een paar maanden.

Mamabeer, ik hoop dat als de tijd weer daar is je alsnog iemand gelukkig kan maken met jou eitjes.

20. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Wil even reageren met de woorden dat ik jullie allen heel moedig vind. Ik heb namelijk ook een lang traject achter de rug maar weet wel dat ik dit niet zal kunnen. Ik begrijp alle kanten en daarom is het ook zo verschrikkelijk moeilijk.

Wil jullie even een hart onder de riem steken!

Deel Deze Pagina