Lieve eiceldonor gezocht!!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Koosje, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

koosje: ik hoop dat ze jullie nu wat sneller kunnen helpen.. en je snel kan gaan genieten van een zwangere buik.. heel erg veel succes met wat nog komen gaat.

mamabeer: je bent nog steeds zo'n schat van een mens dat je dit voor koosje wilde gaan doen.. aan de ene kant is het jammer dat het nu zo gelopen is.. maar voor koosje gaat t nu als t goed gaat een stuk sneller..

iedereen: succes met alles..

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Euhm oeps, ik weet niet zo goed hoe ik moet reageren eigenlijk. Ik snap Koosje heel goed hoor en geweldig dat jullie deze kans krijgen en pakken. Ik wens jullie ook enorm veel succes en ik hoop dat je snel zwanger mag worden.

Maar als ik naar mamabeer kijk snap ik ook dat ze boos zijn. Ze hebben er veel tijd en moeite in gestoken, stonden steeds klaar. Zoiets doe je niet voor 'zomaar' iemand. Het is niet zomaar eitjes dumpen en houdoe maar er zit ook een heel emotioneel voortraject aan vast voor zowel donor en ontvanger. Mamabeer en mannetje hebben dit moeten bespreken en overleggen en dat zal vast niet over 1 nacht ijs zijn gegaan. Hadden ze vantevoren het Spanje gebeuren geweten hadden ze het misschien helemaal niet gedaan.

Dus meiden, jullie zijn beiden topwijven en enorme schatten.

Koosje, nogmaals succes, sterkte en geluk met de behandeling.

Mamabeer, je bent een topwijf!

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Ja:) dat bedoelde ik maar wist niet hoe ik het goed moest neer zetten. Wij hadden zoiets van waarom zijn wij helemaal naar Utrecht gegaan om ons te leren kennen? En wat je zegt dat we hier dagenlang over gesproken hebben of we het wel of niet zouden doen en niet alleen onder ons maar ook de hele familie en vrienden. Dat sommige dingen voor niks waren zoals het bloedprikken en naar Belgie gaan en een "heks" van een arts ontmoeten haha. De oppas die zelf haar tijd vrij had gemaakt om op onze kinderen te passen. Dat is gewoon niet zo leuk:( En waar we erg mee zitten dat we allang iemand anders hadden kunnen helpen waar de wens ook zo groot is...en dat je natuurlijk emotioneel mee leeft met de wensouders dat het niet lukt en ik het zelf ook heel erg voor hun vond toen de afspraak verzet werd. Ik leefde helemaal met ze mee vond het zo zielig. Maar goed denk dat ik het beter bij bloed doneren kan houden:D

4. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    jeetje meiden. Ik begrijp jullie alle twee heel goed. Wil jullie ook allebei veel sterkte en succes wensen met alles.

Mamabeer, vind echt super dat je zo voor andere mensen klaar staat!
    Koosje, ik hoop dat jullie wondertje nu niet meer te lang op zich laat wachten.

En ik ben wel blij te lezen dat jullie nog contact hebben met elkaar, jullie zijn toppers!

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    jeetje wat een wendingen allemaal:(

mamabeer ik vind je toch een schat hoor dat je al die dingen hebt gedaan!

Koosje ik wens jullie heel veel succes!

6. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    ................ (weet eigenlijk niets te zeggen)...........

Koosje: heel veel succes en sterkte. Jullie zijn heel dapper dat jullie deze keus hebben gemaakt.

Mamabeer en Papabeer: Jullie zijn geweldig! Alle inspanning, emoties en geplan wat jullie hebben doorstaan moet enorm zijn geweest. Ik hoop dat jullie het een plaatsje kunnen geven.

Liefs, Marjah

Elif: jij ook heel veel sterkte.... ook al zag je het aankomen, moet het toch weer een enorme schok zijn geweest. Knuffel!

7. Aura

Aura Niet meer actief

Poehee wat een verhaal....
    Ga er verder niet teveel opin maar vind het wel redelijk egoistisch.....
    Mamabeer...meid....hoop dat je de moed kan opbrengen om dit nog voor andere over te hebben...want er zijn zat stelletjes die dol en dol gelukkig met je eitjes zouden zijn.....
    Vind het zo lief dat je (zeker je leeftijd) al zulke dingen voor andere wilt doen...dikke knuffel!

8. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Op verzoek gesloten.

kwebbel

Deel Deze Pagina