Lieve eiceldonor gezocht!!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Koosje, Oct 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

Mar 3, 2008
    1,084
    0
    0
    He Koosje,

Wat een goed nieuws zeg!! Ik hoop dat het een goed gesprek wordt en dat al jullie wensen in vervulling mogen gaan!!!

Een heel fijn weekend, maar dat komt vast goed met dit nieuws!!

Liefs Daan

2. liekie

liekie Actief lid

Sep 3, 2007
    333
    0
    0
    ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen ik weet een beetje hoe het voelt!!!
    elke maand weer een teleurstelling en dan krijg je dat te horen..
    vreselijk!!!
    meid ik wens jullie heel veel succes!!!!!

liefs

3. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    KOOOOOOOSSSSJJJJJJJEEEEEEEEEEE!!!!!!!! Wat super! Van harte gefeliciteerd met deze eerste stap. Ik vind het zo fijn voor je :). Ik hoop dat het goed klikt tussen jullie en dat jullie alles goed en snel kunnen regelen. Oh wat spannend. Ik hou je goed in de gate, hoor... Ik ben zo benieuwd hoe het met je gaat verlopen.

@iedereen... Wat is dit toch weer mooi om te horen. Een ieder die met de gedachten rond loopt om eicelletjes aan een "vreemde" te willen afstaan is geweldig. Het geeft een hoop meiden weer moed en hoop...

Liefs M

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    @ koosje morgen is het weekend!!!!;)

5. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Haha... ik wil niet al te bijdehand doen, hoor... maar voor jou was het vandaag... Je bericht was van 00.06u

Kus M

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    haha ja ik ben een nachtmens hihi grapjas:p:D

7. Koosje

Koosje Fanatiek lid

Jan 15, 2007
    1,418
    10
    38
    Female
    Utrecht
    Lieve meiden,

Vandaag hebben we kennisgemaakt met onze toekomstige eiceldonor!!!!!!! ...ja, jullie lezen het goed: het gaat beginnen! We hebben bij ons thuis de donor en haar man ontmoet en het was gezellig en het voelde absoluut goed dit met hen te doen. Was natuurlijk wel ook spannend vantevoren: zijn ze aardig en leuk? willen ze dit echt? vinden ze ons wel geschikt genoeg? klikt het ondanks het leeftijdsverschil? (zij is 23 jaar, zelf moeder van prachtige kindjes), denken we er een beetje hetzelfde over? ...en het antwoord op deze vragen is JA!!! :D:D:D:D:D:D Heel moeilijk vind ik te bevatten nog wat dit gaat betekenen, namelijk dat we een heel grote kans maken op een kindje, dat we zo'n grote kans nog nooit hebben gehad eigenlijk...maarrrr...ook een stemmetje dat beschermt en mij een beetje terugfluit: stapje voor stapje..maar deze stap is in elk geval ook alweer gezet! Zo lief: de man van onze donor zei aan het einde toen ik liet vallen 'als we dit gaan doen..' ...'nee, niet ALS...we gaan het gewoon doen!!' Ik kan niet wachten!! Ik ben haar nu al zo dankbaar, niet in woorden te vatten..

Morgen bel ik naar het ziekenhuis om een eerste afspraak met de arts en ons als wensouders te maken, daarna volgen de andere stappen met de donor, psych etc.

En nu maar rustig worden en slaaaaaapen..ik weet waar ik over droom! :D

Liefs,
    Koosje

8. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

Nov 14, 2007
    1,759
    0
    0
    Koosje, wat super!!

9. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Geweldig om te lezen!!!
    Ik wil jullie heeeeel veel succes en geluk wensen!! :)

10. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Hey koosje,

heel fijn om te lezen!

Ik wist niet dat er een risico aan zit als je zelf nog een kindje zou willen...anders had ik het gelijk gedaan! En dat meen ik serieus!
    Zoveel liefde en geluk dat ik voel en krijg van mijn pop...dat gun ik heel erg veel mensen!
    Dus wie weet in de toekomst...als ons gezin compleet is kan ik voor iemand heel veel betekenen!

11. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Wow Koosje, ik heb gewoon tranen in mijn ogen staan. Wat geweldig zeg! Jeetje, ben er gewoon beduusd van. Zo toppie!!

Ik hoop dat jullie heel snel samen aan de slag mogen gaan.

Super!!!

12. Koosje

Koosje Fanatiek lid

Jan 15, 2007
    1,418
    10
    38
    Female
    Utrecht
    Lieverds,

Dank jullie wel voor de reacties!! We kunnen 2 december terecht in het ziekenhuis, best snel al!!

Maartje, jou wil ik echt heel veeel succes wensen, zie dat jullie IVF poging is afgeblazen, wat ontzettend rot! Uithuilen en hoop richten op de volgende ronde?

Lisa, heeeeeeel veel succes vandaag met de TP van hopelijk de cryo voor jullie eigen kleine pukkie!!

Liefs,
    Koosje

13. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    dank je koosje, we hebben vanmiddag idd de tp van 1 embryo.
    we hebben weer een kans om zwanger te worden, en dat allemaal dankzij mijn geweldige vriendin.

koosje, wat super dat het klikt tussen jullie, wordt er helemaal blij van :D en 2 dec. is al heel snel. vind het helemaal super voor jullie.

liefs van lisa die zelf ook in de wolken is ;)

14. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

Mar 16, 2009
    1,614
    0
    36
    Female
    Koosje, wat een fantastisch nieuws voor jullie!! Heel veel succes met de volgende stappen!

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Wat een geweldig nieuws meis :D
    *pinkt een traantje weg*
    Welkom in de wereld van de wensouders :D
    Wat klinkt dat goed he!

Heel veel sterkte in het traject en ik ga duimen dat het jullie brengt wat jullie willen!

16. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Lieve Koosje,

wat een geweldig nieuws. Ik krijg ook al bijna tranen in mijn ogen. Heel heel heel veel succes en sterkte. Gelukkig is het al snel 2 december.

Kus, Marjah

17. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Dat is snel Koosje! Spannend allemaal hoor!

Heb het er zelf gisteren met mijn man over gehad...omdat ik er heel de avond over bleef denken...en hij vind het heel erg mooi dat ik dit later wil doen...als we er zelf toch "niets meer mee doen" (om het heel plat te zeggen)

Heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg veel succes! Ik hoop hier toch wel op een topic waarin we alles kunnen volgen, over hoe het gaat enzo!

hele dikke KUS!

18. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Wow Koosje wat geweldig!!:D heel veel succes de komende tijd!

19. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    :)ik ben al bezig om te kijken waar ik het ga plaatsen het hele eiceldonatie gebeuren maar ik wacht nog steeds op mail want ik weet niet waar ik het moet plaasten precies.

20. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

Jun 19, 2007
    6,527
    489
    83
    wow koosje! wat een supernieuws! :D

mamabeer, begrijp ik dit nu goed? ;)

Share This Page