Lieve eiceldonor gezocht!!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Koosje, Oct 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

Jun 19, 2007
    6,527
    489
    83
    mamabeer wat ontzettend mooi dat je koosje gaat helpen, ik blijf het hier volgen ;)

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Zo lief dat er nu vanaf alle kanten mensen willen helpen.

Ver weg is inderdaad niet handig, zeker gezien de ziekenhuisbezoekjes. Ik ga trouwens in Tilburg voor de behandeling in het Elisabethziekenhuis.

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Oooh dan is de reistijd met OV een stuk minder en makkelijker ook. Ik woon zelf in Almere.
    En als het toch evt. vergoed kan worden door de verzekering de reiskosten, zou ik er wel serieus over na willen denken.
    Als jij er ook serieus over na wilt denken natuurlijk.

4. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    wauw wat een lieve gebaren van ikdus en mamabeer.
    Vind het echt heel goed van jullie dames, bij ons is het net anders om dat we via donorzaad zwanger zouden moeten raken.
    Maar ik overweeg het toch straks in de toekomst ook eiceldonor te worden, als onze wens vervuld is.

complimenten voor jullie dames

5. 40plusmama

Euhhhhh jaaaaaaaaa tuurlijk :D

De verzekering dekt de reiskosten niet, dat doe ik ;)

Jemig, zo heb je niks en zo bieden mensen zich spontaan aan. Ik ben helemaal ondersteboven :$

6. Koosje

Koosje Fanatiek lid

Jan 15, 2007
    1,418
    10
    38
    Female
    Utrecht
    JOEHOEOE!!! Nog meer mensen blij door zo'n geweldig gebaar van een donor!!! Ik moet zeggen, voor een lieve donor die ons de gelegenheid geeft een prachtig kindje te krijgen, zou ik heel Nederland doorreizen, dat is toch peanuts?? Maar dat ligt natuurlijk ook niet voor iedereen gelijk, dat besef ik mij ook heel goed.

Mamabeer en ik weten elkaar gelukkig heel goed te vinden, reistijd en kosten maakt mij en mijn vriend niet uit...alles voor een lief beebje! :D:D

Dees en Ikdus...ik proost op een geweldige samenwerking :D

Liefs,
    Koosje

7. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Heb net het hele topic zitten lezen en moest echt even een traantje weg pinken!
    Wat geweldig dat er nog zulke lieve mensen zijn op deze aarde!
    Ik ga zo erg voor jullie duimen dat jullie nog een kleintje gaan krijgen via deze weg!!

Liefs
    Miekie

8. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Dees en Ikdus... misschien een start van een hele mooie samenwerking? Wie weet, ik hou jullie inde gate.

Ik hoop nog geen ECD nodig te hebben, maar who knows... Van dit topic wordt ik echt helemaal blij van.:D

Kus M

9. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    wauw wat geweldig, nog meer meiden die een andere vrouw willen helpen, ik heb echt respect voor jullie dames.

en koosje, ik vind dat ook hoor, niks kan er tegenop, eiceldonatie vind ik iets onbetaalbaars, hoeveel je ook voor iemand terug doet.

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Koosje, meid nog 3 weken en dan ga jij van start zo spannend meid !!! Echt super dat het klikt tussen jou en Mamabeer en dat ze je helpt. Ik ben echt zeer benieuwd naar hoe het verloopt en ervaringen bij Mamabeer.

Marjah, ik hoop ook echt dat je geen ecd nodig hebt.
    Wanneer begin je met de behandeling ??

Lisa, jij weer een tp gehad pas, ik duim ook voor jou meid.
    Spannend.

11. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

Jul 26, 2009
    1,679
    0
    36
    Female
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Heej meiden,

Ik lees dit topic nu al een paar dagen, geregeld met tranen in m'n ogen, mee. Wat een prachtig gebaar van Mamabeer en Ikdus, ik kreeg er helemaal kippevel van.
    Ik had er nooit zo over nagedacht maar ik wist helemaal niet dat het zo moeilijk was om aan eitjes te komen. Wij hebben het geluk gehad snel en probleemloos zwanger te raken en eigenlijk willen we graag iets terugdoen voor de meiden voor wie dit niet zo vanzelfspreken is.
    Over een jaar of 2 hoop ik dat ons gezinnetje compleet is. Dan ben ik ong. 26. Ik ben de afgelopen dagen veel erover gaan lezen/praten met m'n man, die was ook gelijk enthousiast, en ik ben nu ook wel zeker dat ik dan donor wil worden.
    Ik hoop dat ik dan ook een wensouderpaar kan helpen (het liefst zo anoniem mogelijk). Maar Dees en Koosje, dan hebben jullie hopelijk al baby's in poepluiers :D
    Ik blijf het hier zeker volgen.
    En nogmaals Mamabeer en Ikdus, ik heb heel veel respect voor jullie keuze!!
    Ik hoop dat het een goede (en vruchtbare ;)) samenwerking wordt.

Liefs Lara

12. Koosje

Koosje Fanatiek lid

Jan 15, 2007
    1,418
    10
    38
    Female
    Utrecht
    Lieve meiden,

We gaan nog even door met dit topic nu dit meerdere mogelijke donoren gaat opleveren!!!! Wat top!!!! Vroeger op ZP waren er nog meerdere emoticons met juichende smilies en dikke duimen opstekende glimlachjes...die zou ik nu 2 regels lang neerzetten, als ze er nog waren, dus nu maar zo :D:D:D:D:):):):)!!

Zegt het voort, zegt het voort!! Mamabeer en ik gaan het goede voorbeeld geven en zorgen dat er een prachtig hummeltje van komt, Dees volgt misschien wel als het rondkomt met Ikdus en dan ...who's next?? ;)

Liefs,
    Koosje

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Goh, ik zag dit topic nu pas voor het eerst, maar wat een heftig verhaal Koosje. En hoe te gek dat mamabeer jullie donor is. Ik ben er door ontroerd. Ik wil jou en je partner en natuurlijk ook Mamabeer heel veel succes wensen voor wat er allemaal komen gaat.

Heel bijzonder dat er mensen zijn die zo openstaan voor de wens van een ander.

*applaus*

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Ik vind het echt super dat er door dit topic meer mensen nadenken over doneren!
    Zelfs wij hebben een aanbod gekregen om ons in contact te brengen met een donor.
    Nu zijn wij niet op zoek naar een donor, maar dat er mensen zijn die het aanbieden vind ik echt super!
    Ik hoop dat iedereen die afhankelijk is van een donor een match vindt waardoor de kinderwens werkelijkheid mag worden.
    Ik heb echt diep respect voor alle lieve engelen!

15. liebrando

liebrando Niet meer actief

Wij gaan nu klussen voor ons 4e kindje, en dan vinden wij het wel welletjes hier. Ik heb ook altijd gezegd als ik een ander er mee kan helpen doe ik dat. me schoonzusje is zo 8 jaar aan het vechten geweest, en als eiceldonatie te spraken zou komen dan zou ik de eitjes aan hun doneren. Ze is nu zwanger geraakt door spuiten dus het is niet meer nodig, maar als ons gezin straks compleet is ben ik zeker bereid om andere te helpen!!

Super dat er hier al hele lieve donoren zijn echt geweldig!!! Ik hoop dat alle kinderwensen mogen worden vervuld!!

16. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    *:)duikt bijna onder de bank van verlegenheid:)*

Ik vind het zelf eigenlijk iets dood normaals om zoiets te doen..En in de media is het nog niet echt dat er vaak over gesproken word maar het is toch een groot probleem...daarom weten mensen niet dat ze dit kunnen doen

17. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Hoi

@ ikdus: ik ben vandaag naar het zh geweest voor een intake gesprek en ik mag beginnen met IVF. Ook deze arts ziet het niet heel erg rooskleurig in, maar je hebt maar 1 eitje nodig... Als ik niet te stimuleren ben, tja, dan "moeten" we op "zoek". Ben benieuwd.

Kus, M

Mamabeer: pas op starks zit je, met rode wangen, klem onder de bank...

18. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    wordt ook helemaal blij van al die lieve engeltjes hier :D:D:D

en idd koosje die oude emoticons zouden we nu goed kunnen gebruiken :):):)

19. 40plusmama

Sjemig, woow, steeds meer meiden die zich zomaar willen aanmelden. Ik zit echt met open mond hier te lezen!

Dit topic MOET actief blijven

Ikdus en ik kunnen het goed vinden samen. Zoals het er nu naar uitziet gaan we binnen een half jaar van start. Ik wil eerst afvallen om mijn lichaam fitter te krijgen. Daarna ben ik er helemaal klaar voor.

Voor alle donoren

View attachment 27926

Jullie zijn echt geweldige meiden!

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Ja dit topic moet echt actief blijven..

Er zijn teveel vrouwen met dit probleem en als alleen al via dit topic er mensen over na gaan denken en het ook willen doen is dat gewoon weg GEWELDIG !!

Marjah, ik duim voor je meid dat je het niet nodig hebt !

Ik ben zo blij dat ik mn lieve naamgenote kan helpen.

Knuffel voor iedereen :)

Share This Page