ja als we zorgen dat dit topic op de eerste pagina blijft staan misschien worden er dan nog meer mensen geholpen! geweldig!
Nou als'ie op de eerste pagina moet blijven..... Upperdeup dan maar!! Wat zou het geweldig zijn, al met dit topic gewoon een soort trend wordt gestart! En dat het voorbeeld op alle zw sch fora gevogld gaat worden.... Wie weet hoeveel ECD's er dan straks zijn
Dit zou er weer standaard in gezet moetn kunnen worden...lekker dat ik het nu nog even kan plakken!! Goed gevonden Dees!! En wat geweldig dat Ikdus en jij elkaar aardig vinden...dat gaat de goede kant op!! Wie volgt?? Mamabeer, nog een kleine 3 weken voor onze eerste afspraak in het ziekenhuis!!! Nog eentje dan maar Liefs, Koosje
omdat ze volgens mij niet meer hier opstaan en anders moet uploaden denk ik. Nog 3 weekjes spannend! Lex is de dag van te voren jarig en meteen zijn vaste school dagen beginnen
hihi... (h)up (h)up (h)up! Dit is weer een oproep voor iedereen die een eiceldonor nodig heeft of een overschot aan eitjes heeft. Leest mee! en doe mee! Op naar heel veel mooie vruchtbare samenwerkingsverbanden. Alles goed meiden? hierzo een katertje vanwege een feestje gisteren 8) Nu kan het nog?!? Hopelijk volgende maand niet meer. xxx
Ha lieverds, We houden het draadje 'alive' Ik heb een afspraak gemaakt met de dieetiste. In januari ga ik van start. Binnenkort gaan Ikdus en ik (dus) daten . Ik heb er zin in Spannend hoor. Ik hoop zo dat het inderdaad door gaat en we misschien binnen 2 jaar een mooi beebje hebben. Koosje en alle andere ontvangertjes, hopen op allemaal mooie beebjes. Kunnen we straks een ecdmama's topic openen
Ow wat romantisch daten ik hoop dat jullie snel een afspraak kunnen maken en dat er een mooi beebje uit komt @koosje nu is het aftellen geblazen nog heel eventjes...Ik moet nog steeds je mail beantwoorden ik vergeet het steeds en nog steeds dat lijstje maken maar daar kunnen we het 2 december ook over hebben. Kunnen jullie ook eens onze andere 2 zoontjes zien @iedereen zodra we 2 december zijn begonnen dan ga ik hier een verslagje plaatsen vanaf mijn eerste zwangerschap tot aan de gedachten van eiceldonatie en het hele gebeuren wat erna volgt Marjah: Ik hoop voor jou dat jij ook snel een beebje zal hebben. Ik word er zo verdrietig van dat sommige zo lang bezig zijn voor een wondertje
Het zullen mn hormonen wel zijn vrees ik, maar ik zit met tranen in mn ogen.. wat is dit mooi om te zien. Vrouwen die andere vrouwen helpen hun kinderwens te vervullen! Dik respect voor jullie! Succes met de behandelingen! Zelf heb ik er nooit echt over nagedacht, maar ik ben nu heel erg begin 20 , dus wie weet, mocht ons ooit een 2de wondertje gegund zijn, en we hebben geen kinderwens meer, zal ik hier zeker aan terug denken.
Mamabeer, dus voor jou dubbele spannende dagen en je kleine man naar de basisschool en het gesprek in het ziekenhuis. Spannend !!! Ben echt echt zeer benieuwd hoe alles verloopt. Ik word lekker samen met jou verdrietig, vind het ook helemaal niet leuk dat er mensen zijn die zolang moeten wachten op een lief wondertje, of dat ze het niet eens kunnen krijgen Ik ben zo blij dat er iets als ECD bestaat, volgens mij weten echt te weinig mensen het. Marjah, nog lekker kateren zolang het kan hoor.. Hopelijk mag het volgende maand inderdaad lekker niet meer. Dees, leuk hoor je woord grapje Jaja binnekort een date tusses de Deesjes. Het klikt op internet en we hebben al genoeg dingen gemeen, dus in het echt moet het ook gewoon goed komen. Ik gun jou zo een derde knapperd. Echt top dat zoveel mensen door het topic van Koosje, er over gaat nadenken om evt in de toekomst ecd te worden. Koosje je bent een held.
@ikdus wil je zelf ook nog kinderen? je weet toch wat de risico's zijn toch? niet dat ik je bang wil maken maar heb je er al over nagedacht? niet dat je naderhand hetzelfde topic moet openen? Of willen jullie absoluut geen kinderen? Ik hoop dat het gaat klikken tussen jou en deesje! Ja lekker spannend volgende maand en die afspraak van Koosje en Lex jarig en naar school. Daarna Ryan nog jarig...tussendoor nog de sint en kerst...lekker druk. En ik weet ook altijd dat ik in december altijd een keer ruzie heb met mijn man hahaah door het drukke gedoe moeten we altijd even een dagje schelden op mekaar maar ik vind het echt super lief dat je dit doet!!!
Mamabeer, nee ik heb geen kinderen en ik weet wat de risico's zijn. Maar ik vind ze veel te klein om het dan niet te doen. Want anders zouden meiden waarvan de man hun zaad niet van superkwaliteit toch nooit ivf aanraden. Ik heb geen vriend (meer) dus die heb niemand die er iets over heeft te zeggen. Hahaha dus jullie hebben zo tussen de drukke dagen ff een schreeuwdagje Word met de hormonen straks vast nog heftiger hahaa.
Ik heb haar verteld over de risico's en ze heeft op Freya gelezen. Ze heeft ook een kinderwens als ze een partner heeft. Lief Ikdus dat je het mijn 3de noemt, kmoest even een traantje laten. Thijs* wordt niet vegeten
Hahah ja ik verveel me dus ik lees overal Je had mamabeer moeten zien vanacht, echt bij elk onderwerp zag je haar naam En natuurlijk word Thijs* niet vergeten, hij hoort er ook bij !! En ook hij word grote broer strak. Niet op de aarde maar wel tussen de andere prachtige engeltjes.
Dank je. Ik moet maar niet meer lezen hier, zit steeds te huilen haha Daten is wel spannend ja. Het klikt leuk maar het kan in het eggie wel tegenvallen . Ik vind het allemaal zo spannend. We hebben de eerste keer gewoon zo'n mazzel gehad dat ik meteen zwanger was dus hoop dat het nu weer zo gaat. Al moet ik er ook rekening mee houden dat het niet gaat lukken. De vorige keer was in mei 2007 en dan zijn we wel 3 jaar verder en ik 3 jaar ouder.