Lieve eiceldonor gezocht!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Miss76, 28 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Ik heb even speciaal je topic opgezocht aangezien ik hier nog maar heel weinig kom. Geweldig om te lezen dat jullie met drie potentiële donors in gesprek zijn.
    Als ik het 1 iemand gun om moeder te worden, dan is het jou wel 😊!

2. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Dank voor jullie lieve berichten, meiden! Wij gaan vrijdag 2 weken op vakantie en zullen daar proberen een beslissing te nemen: gaan we deze weg daadwerkelijk bewandelen, is de eerste knoop die doorgehakt moet worden en zo ja, met wie? Ik laat het jullie te zijner tijd weten!

Zara: de donoren zijn 31, 34 en bijna 36. Allemaal nog jong genoeg dus! :)

Liefs,

Miss

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wat spannend. Heel veel plezier met de vakantie gewenst alvast. :)

4. Fijne vakantie lieverd! Dat jullie maar tot een mooie beslissing mogen komen, waar jullie beide achterstaan en die jullie ontzettend veel geluk gaat brengen! ♥

5. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Geniet de vakantie.
    En sterkte met het nemen van de beslissing(en)!

6. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Fijne vakantie miss! En dat jullie maar een beslissing mogen maken. Hoop dat jullie er samen uitkomen.

7. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Spannend Miss!! Geniet samen van jullie vakantie en ik hoop dat jullie er samen uit komen. Mijn aanbod staat nog steeds, mocht jouw man eens met een mannelijk lotgenoot van gedachten willen wisselen dan kunnen we hem in contact brengen met Maartman ;)

Xxx

8. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Op verzoek van TS heropend.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

9. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Lieve dames,

Het topic is op mijn verzoek heropend omdat ik nieuws heb! We hebben vandaag ons intakegesprek gehad om het eiceldonatietraject op te starten met een hele lieve donor, die wij gevonden hebben dankzij dit topic!! :)

We hebben een time out genomen van een half jaar omdat we zo moegestreden waren dat we niet helder meer konden nadenken. Een beslissing nemen lukte op dat moment niet. Maar in de tussentijd zijn we getrouwd (het was tijd voor mooie herinneringen!) en hebben we onszelf weer op kunnen laden. En we kunnen niet wachten om te beginnen! Over 2 weken de vervolgafspraken voor de donor en voor ons en dan hopelijk begin maart of anders begin april de behandeling. Ik zal jullie hier laten weten hoe het gaat. Ben nooit vergeten hoeveel lieve reacties ik hier kreeg toen ik mijn oproep plaatste, nogmaals enorm bedankt daarvoor!

Liefs, Miss

10. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Wauw, geweldig! Ontzettend veel geluk toegewenst!

11. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

WoW bijzonder heel veel succes en geluk gewenst!

12. Wowkaat

Wowkaat Actief lid

26 apr 2011
    375
    0
    16
    Wat spannend en bijzonder dat jullie het traject gaan starten! Heel veel succes!

13. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

28 apr 2014
    630
    1
    16
    Belgie
    Ahhhh wat bijzonder, ook super dat je ons op de hoogte houdt. Je optoep was destijds heel er puur en oprecht, mooi dat jullie een juiste donor hebben gevonden. Ik wens je heel veel succes en hopelijk groeit er snel een babytje in je buik.

14. Shiva80

Shiva80 Niet meer actief

Geweldig!! Heel veel succes!

15. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Veel succes

16. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Dat meen je! Moest toevallig vandaag nog aan dit topic denken.
    Wat een geweldig nieuws! Heel veel succes en geluk gewenst :)

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Succes.

18. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Lang leve het internet! Ik zag dat het eerste bericht alweer bijna een jaar geleden is, wat vliegt de tijd. Enorm veel succes gewenst met jullie kanjer van een donor. Ik hoop echt dat je dit topic over een jaar weer laat openen met babynieuws!

19. Hanna83

Hanna83 Actief lid

1 dec 2014
    314
    96
    28
    Net je topic gelezen, en wou je toch even heeeel veel succes wensen! Het is jullie zo gegund om na al die jaren hopelijk toch nog dat wondertje te mogen ontvangen! Ik ga voor jullie duimen.

En ten aanzien van de eiceldonoren: wow, diep respect voor jullie. Om zoiets voor een ander te doen getuigt in mijn ogen van een heel goed hart vol liefde.

20. wodjeka

wodjeka Bekend lid

25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Wat ontzettend gaaf dat het gelukt is een donor te vinden!! Ik wens jullie veel succes en hoop dat jullie snel een kleintje mogen verwachten.
    En tegen de donor wil ik zeggen; je bent een topper! Wat een prachtig gebaar om iemand zoiets moois te willen schenken. Groot respect!

Deel Deze Pagina