Wat een fantastisch nieuws! Hoop dat het snel raak zal zijn. Succes met de volgende emotionele rollercoaster!
Wat fijn om te horen dat jullie een donor hebben en dat de kansen weer open liggen! Ik wens jullie heel veel succes in het komende traject. Zo fijn om weer te kunnen dromen...
Wow, wat super dat jullie iemand gevonden hebben en er voor gaan. Ga voor jullie duimen dat het nu wel gaat lukken. En wow donor, wat een super mens ben je!
Ik kan me de openingspost en je 'noodkreet' nog goed herinneren. Wat super dat jullie nu een goede donor hebben gevonden! Hopelijk snel positief nieuws!
Wauw wat ontzettend bijzonder! Heel veel succes. Vind het trouwens mooi om te zien dat dit forum zulke mooie, bijzondere vrouwen heeft die zoiets voor een ander overhebben!
Hey Miss76, Wat betekent dit voor de donor ? Heb je eisen ? Wellicht is het goed om van a tot z uit te leggen wat de donor moet doen en moet hebben om in aanmerking te komen ? Wat zijn de risico's enz. Ik kan me voorstellen dat dit niet even gedaan is dus als ik dit voorleg aan mensen is het wellicht goed om te weten waar ik het over heb. Natuurlijk denk ik voor je wie of wat ik weet! Liefs, Hashi