Ik heb je topic gelezen en had toen niet gereageerd maar wil jullie echt onwijs veel succes wensen en hoop dat jullie heel gauw een prachtig mooi kindje zullen krijgen
Wat bijzonder dat er iemand is die dit wil doen en wat geweldig dat dit forum daarvoor gezorgd heeft Ik wens jullie enorm veel succes en hoop dat jullie kinderwens gauw vervuld gaat worden. Heel veel succes de komende tijd!! En lieve donor: wat ben jij een geweldig persoon.
Bedankt voor de gelukswensen lieve dames! Hier weer een update: de behandeling verloopt zeer voorspoedig!! Onze donor heeft aanstaande dinsdag de punctie al en er groeien minstens 15 follikels, maar er zullen mogelijk zelfs nog een paar kleintjes meegaan. Wat een topscore hè? Het gaat gelukkig goed met haar. Op wat kleine ongemakken na (iets vermoeider, pukkeltjes en sinds 2 dagen een vol gevoel in de eierstokken) vindt ze het tot nu toe meevallen. Hopelijk valt de punctie ook mee, al zal dat misschien wel even doorbijten worden met zoveel follikels. We zijn zo dankbaar dat ze dit voor ons wil doen! Hier moet toch 1 goed eitje tussen zitten, zou je denken? Ik hou jullie op de hoogte! Liefs, Miss
Wat spannend allemaal zeg!! Mij lijkt het op zich wel wat, om iemand te helpen op zo'n manier. Maar dan over een paar jaar. Zitten er ook voorwaarden aan zoals gewicht? Ik was in 1 ronde zwanger maar heb flink overgewicht. Het lijkt me iets prachtigs. Ik duim voor je dat alles goed mag gaan en je gauw mama mag worden!
hier staan de opties voor eicel donatie ook open. Zelf 3 prachtige kinderen. Zelf willen we nog 1 kindje en voordat ik me laat steraliseren wil ik mijn eitjes doneren. Mijn avontuur is dan afgelopen en zo kan ik iemand anders zn avontuur naar het moederschap laten beginnen. Hoe mooi kan het einde van de reis zijn? iemand anders te laten beginnen aan haar reis
Super dat jij dit ook overweegt. Je mag ook na een sterrisatie gaan doneren. Daar heb je je eileiders niet meer voor nodig. Ze laten dan nl gewoon je eierstokken zitten.
Wauw, wat spannend!! Hier was het na jaren proberen meteen raak met eiceldonatie. Ik ga heel hard voor jullie hopen en duimen. Heeeeel veel.succes!!
Dank jullie wel! Er zijn 16 eitjes gevonden!! . We horen morgen hoeveel bevruchtingen er zijn. Met de donor gaat het gelukkig goed. Het deed wel pijn, maar ze bleef er heel rustig onder en vond het niet tegenvallen. Ik mocht er bij zijn, wat een bijzondere ervaring! En wat een engel, dat ze dit voor ons heeft willen doen. We zijn haar eeuwig dankbaar, ongeacht de uitslag. Maar we hopen natuurlijk dat deze poging onze langgekoesterde wens na ruim 5 jaar eindelijk uit zal laten komen!! Op naar morgen..
Wauw geweldig nieuws voor jullie met hopelijk morgen nog veel meer goed nieuws! ik duim dat dit gelukstreffers worden!
Hallo meiden, Hier weer een update! We kregen woensdag te horen dat er 9 bevruchtingen waren. Ik heb vrijdag de terugplaatsing gehad van een 8-cellig embryo, klasse 1 dus helemaal perfect voor dag 3! . Er konden sowieso 5 embryo's ingevroren worden en er waren 2 twijfelgevallen, maar later die middag kregen we te horen dat ze nog een inhaalslag hadden gemaakt dus er zijn er 7 ingevroren! Ik hoop natuurlijk dat dit embryootje 9 maanden blijft zitten, maar het voelt erg prettig dat we er nog zoveel achter de hand hebben. Nu geduldig afwachten tot woensdag 6 april, dan is de bloedtest.. Liefs, Miss