Ik heb het hele topic gelezen. Wat geweldig dat jullie iemand hebben gevonden en alles nu zo goed gaat! Ik ga voor jullie duimen.
Wat bijzonder gezegd! Zo denk ik er ook over. Zo zou ik het ook graag willen alleen ben ik nog niet compleet. Dat je maar een mooie plakbeeb aan boord hebt miss, ik denk aan jullie!
Het is helaas niet gelukt deze keer. Op naar de volgende terugplaatsing. Gelukkig zitten er nog 7 mooie embryootjes in de vriezer. Eind volgende week ga ik eerst lekker een weekje op vakantie naar mijn zusje en nichtje (wonen in Amerika) en dan gaan we de daaropvolgende cyclus weer verder. Fingers crossed dat dat 'm wordt!
En natuurlijk heel erg bedankt weer voor de lieve reacties! Thea23: wat bijzonder dat jij ook overweegt om te doneren. Echt geweldig als je dat voor een ander zou willen doen! Zara75: ik kende jouw verhaal al van het forum, je was een inspiratie voor me om ook voor ecd te gaan!
Aaah wat ontzettend verdrietig, heb zo geduimd en gehoopt voor jullie!! Echt balen zeg. Ik wens je een hele fijne vakantie toe en de kaarsjes gaan weer aan voor de volgende poging! Heel veel sterkte..xx
Lieve Miss Wat ontzettend jammer zeg.. ik had het jullie zo gegund.. Nu even genieten en bijtanken in Amerika en dan vol goede moed door hè?! Ook mijn duimen blijven draaien hoor
Och meis, wat jammer. Ben je er oke onder? Ik weet nog toen wij met ons draagmoedertraject bezig waren en de terugplaatsing eenmaal zover was ik het gevoel had dat het niet mis KON gaan. We waren van zover gekomen. Dit was ONS moment. En bam, de kosmos vond dat nog niet genoeg reden om het goed te laten gaan. dat was echt even slikken. Ik duim enorm voor jullie 2e poging!
Hallo meiden, Sorry voor de radiostilte en bedankt voor jullie berichtjes! Ik heb me even teruggetrokken voor de 2e terugplaatsing. Ik was de hele periode thuis dit keer (ik werk op projectbasis), dus ik was helemaal uitgerust en positief. Helaas is het dit keer ook niet gelukt. Maar we geven de moed niet op! 2 terugplaatsingen is natuurlijk nog niks, het is ook in dit traject gewoon een kwestie van geduld hebben. Ik heb aan onze arts gevraagd of we vanaf nu 2 embryo's terug mogen plaatsen en dat mag, ook al adviseren artsen altijd om er 1 terug te plaatsen ivm kans op een meerling. Ik snap dat meerlingzwangerschappen risicovoller zijn, maar de kans op een tweeling is niet eens zo hoog en ik wil gewoon voor de hoogst mogelijke kans per terugplaatsing gaan dat we zwanger worden van 1 kindje. Ik weet liever in 3 maanden tijd of er een plakker tussen de overgebleven 6 embryo's zit dan in 6 maanden. De hormonen en de onzekerheid vallen me zwaar en ik wil mezelf dit niet onnodig langer aandoen dan strikt noodzakelijk. Ik zit nu in mijn 18e behandelcyclus (we gaan meteen door dit keer), hoeveel meer kan een mens er nog hebben, hè? Maar we zijn ook realistisch en beseffen dat er misschien nog een verse poging nodig zal zijn, want stel dat er van de 8 embryo's 6 teruggeplaatst kunnen worden in deze poging, ben je ook eigenlijk nog maar net begonnen. Vergelijk het met 6 maanden proberen op de gewone manier: geen arts die je dan zou zeggen dat je het moet opgeven! Alleen heeft het voor ons nogal wat voeten in de aarde natuurlijk. Gelukkig heeft onze donor, onvoorstelbaar lieve schat die ze is, al aangegeven het nog een keer te willen doen. Wat een groot geluk!!! Maar hopelijk is dit helemaal niet nodig en blijft 1 (of 2) van de resterende 6 embryo's voor altijd bij ons! Ik hou jullie weer op de hoogte, ik denk dat we op de 22e de terugplaatsing zullen hebben. Liefs, Miss
Wauw wat een indrukwekkend topic. Wat een geweldige mensen bestaan er! Miss, ik hoop dat je heel snel zwanger zult zijn! Ik duim mee.