Lieve eiceldonor gezocht!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Miss76, 28 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Miss, ik ben nu bijna 30 weken zwanger na de derde e.cd terugplaatsing.
    Na de tweede tp was ik de hoop en het vertrouwen kwijt, maar zie mijn onderschrift, het kan wel.

Ga voor je duimen!

2. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Bedankt voor het duimen en meeleven, lieve dames! En Rizzoli, van harte gefeliciteerd!! Wat geweldig dat het gelukt is. Ik hoop dat ik je mag volgen. Ik realiseer me heel goed dat het ook bij eiceldonatie een kwestie is van geduld hebben, op de gewone manier is het ook niet bij ieder gezond stel na 1 keer raak. 6 maanden proberen voordat het lukt, is heel normaal. Sterker nog, op latere leeftijd (de donor is 34, dus ook niet piepjong op fertiliteitsgebied) kan het wel een jaar duren. Ik hoop het niet, want het is een uitputtingsslag aangezien ik voor iedere terugplaatsing vol aan de hormonen moet vanwege mijn eigen verstoorde cyclus (het GEEP-schema), maar ik probeer de moed niet op te geven als er weer een poging mislukt en me te focussen op het eindresultaat. Morgen is de testdag, ik laat weten of het gelukt is!

Liefs,

Miss

3. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Lieve ts,

Even een hart onder de riem... lees mijn onderschrift. Ik heb ons wondertje net op bed gelegd. Mocht je vragen hebben, waar ik je misschien antwoord op kan geven stel ze. Ook als je straks zwanger bent... ik heb veel tips gehad, ook over het emotionele gedeelte...

Maar geef de moed niet op...

4. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Hier ook een geen jonge donor. 35 en alle tp-ingen met geep schema.
    Veel succes met de test!

5. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Dank voor je lieve en bemoedigende berichtje, Deebje! Dat zal ik zeker doen. Jij ook gefeliciteerd, wat geweldig dat het gelukt is!

Rizzoli, fijn te horen dat jouw donor ongeveer dezelfde leeftijd had. Vond jij het GEEP schema ook zo zwaar? Al mijn eigen gestimuleerde pogingen vielen me reuze mee, maar dit vind ik echt troep! :(

Vraagje aan jullie beiden, wellicht voelt dat anders bij ecd (al lijkt dat me sterk): wat waren jullie symptomen toen het raak was? En had je een vermoeden voor de test? Ik heb sinds vanochtend heel licht bloedverlies maar dat is erg vroeg voor een menstruatie (dag 11 na ei) en ik heb dat nooit als ik utrogestan gebruik, dus wellicht een reactie op een zwangerschap? Bij ecd treden vaker bloedingen op, heb ik begrepen? Gelukkig morgen de test, dat wachten en speculeren is toch niet te doen?!

Liefs, Miss

6. Mama1978

Mama1978 Actief lid

10 jun 2009
    348
    1
    0
    NULL
    NULL
    O wat spannend! Hopelijk goed nieuws!!

7. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Super spannend! Succes morgen!

8. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    En???

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Lieve Miss,
    Ik lees net (pas) dat je een poging hebt gehad en vandaag mag testen? Ik hoop zo voor je dat het gelukt is!
    😘 Pien

10. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Thuistest negatief :(. Ik verwacht vanmiddag dus geen andere uitslag (dan krijg ik de bloeduitslag). Damn it, waarom moet dit traject nou ook zo lang duren en zo zwaar zijn? En moet ik nog iets doen om mijn kans te verhogen (zoals een pipelle, die 2 maanden geleden helaas niet lukte vanwege een knik in mijn baarmoeder waardoor het katheter er niet in kon) of ligt het nergens aan en is het een kwestie van geduld hebben en blijven gooien met de dobbelsteen tot ik de 6 gooi? Want zo is het natuurlijk, je moet ook gewoon geluk hebben. Dit weekend maar even bijkomen en morgen of zondag, als ik ongesteld word, de eerste spuit decapeptyl weer zetten. Hopelijk de komende keer meer geluk!

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ah nee wat een enorme teleurstelling weer Miss! Ik vind het knap dat je het zo positief probeert te bekijken en ik denk ook echt dat je gelijk hebt: je hebt geluk nodig. Maar laat dat geluk toch alsjeblieft heel snel komen! Jullie hebben al zoveel moeite gedaan...
    Dikke knuffel en sterkte met de volgende poging!

12. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Heb je pb gestuurd

13. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Lees al een tijdje met je mee Miss... Waren er nu twee teruggeplaatst de afgelopen keer? Wat een geluk met jullie lieve donor zeg! Ik duim, net als alle lieve meelezende en meelevende meiden heel hard met je mee! Loop zelf ook (alweer een tijdje) in het LUMC en ben heel positief over het meedenken en de vriendelijkheid van het team. Welke gyn heb je? PB'tje mag ook hoor ;).
    Veel sterkte weer even met batterij opladen voor de volgende terugplaatsing.

14. Klavrtje4

Klavrtje4 Bekend lid

15 mrt 2016
    756
    1
    0
    @miss76 Ik wil je even een hart onder de riem steken. Hou vol! Je hebt met deze fijne donor gewoon een gouden kans in handen, dus blijf hoopvol!
    Je kunt natuurlijk de eerste keer meteen "6 gooien", maar realistischer is dat je nu eenmaal meerdere keren met de dobbelsteen moet gooien om te winnen... Ik ga voor je duimen!

Deel Deze Pagina