Hè meiden Ik heb een dilemma afgelopen maandag geen eitjes. 1 klik gonal f opgehoogd. Afgelopen vrijdag vrijdag 6 eitjes van 12/13 mm. Geminderd in hormonen. Vandaag 3 eitjes, bijna 4 van 17 14 14 en 13.5 mm. Vanavond niks spuiten en morgen terug in de hoop dat er 1 of 2 weg zijn. Artsen zeggen natuurlijk niet vrijen...maar wat is de kans nou...zegt de arts dat ze een tweeling kent van 19 en 14 mm...maar in principe 14 mm nog lang niet rijp...wat zouden jullie doen?
Gezien je al bezig bent met verdere behandelingen en 'gewone seks' dus eigenlijk al niet zoveel zin zou hebben; DOEN! Als het nu je 2e ronde was en de kans op een zwangerschap gewoon redelijk was, zou ik twijfelen, maar gezien hoe lang jullie al bezig zijn en de rest van je onderschrift, zou ik er gewoon voor gaan
Hahaha dankjewel voor jullie adviezen. Gisteren avond gezellig gemaakt. Vanmiddag een echo om te kijken hoe het er voor staat..ben heel benieuwd
Waarom krijg je OI als je zelf met ivf helemaal geen enkele bevruchting hebt? Lijkt mij kansloos, tenzij er donorzaad gebruikt word deze keer?
Ik had toen ivf met een ander stimulatie schema waardoor mijn eitjes niet rijp genoeg waren. Ze willen dat ik eerst nog wat afval om weer aan ivf te beginnen. Het zaad van mijn vriend is prima. Alleen ben ik moeilijk te stimuleren
Vanmiddag bij de echo geweest. Een eitje van 19 16 15 en 2 van 14. Mag geen ovitrelle zetten en zij moeten hem officieel cancelen maar wij gaan er gewoon voor denk ik. Heb mega veel vruchtbaar slijm. Wat is de kans...
Pfff ik vind 5 eitjes wel echt veel! Wij hebben toen met 3 eitjes de gok genomen, maar die waren 19, 17 en 14. Uiteindelijk duurde het nog een dag of 6 voor mijn eisprong was geweest dus ook de kleinste had dus nog de tijd groot genoeg te worden om te springen. Ik hoop voor jullie dat het deze ronde wel raak is nu je de gok toch hebt genomen hopelijk dan maximaal 2 kindjes
Het is veel, maar ik zou er toch voor gaan, zeker gezien je MMM geschiedenis. Bovendien betekent een follikel niet dat er ook gegarandeerd een gezond eitje in zit. En je hebt kans dat die van 19mm gaat springen, waardoor die twee van 14mm niet meer mee gaan doen.
6 dagen nog tot aan de eisprong? Jeetje wat lang! Ik had gisteren veel slijm en nu minder...ik heb nog niks gevoeld. Hoe weet jij dat je eisprong zo laat was? En was het toen raak?