poeh, heftig. gecondoleerd met het verlies van je vader! maar natuurlijk ook van harte gefelciteerd met je zwangerschap. ik hoop erg dat het nu allemaal goed zal gaan. je vader kijkt vast van bovenaf met je mee! wij hadden hetzelfde met mijn opa: de eerste verjaardag van hem dat hij er niet meer was, had ik ongesteld moeten worden. niet dus! zwanger! ik weet bijna zeker dat hij dat weet daarboven. knuf!
brrr krijg er kippenvel van! erg gefeliciteerd met je zwangerschap en sterkte met het verlies van je vader. groetjes
Heftig hoor Lila, er gebeurt een hoop met je in korte tijd. Het ene leven eindigt terwijl het nieuwe zich aandient.... Geniet maar van je zwangerschap! Liefs Loesje
Hoi Lila, Zo dubbel he meid! Ik vind het inderdaad een mooie gedachte dat je vader mee krijgt dat er een wondertje onderweg is. Ik wens je heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van je vader. Uiteraard feliciteer ik je ook zeer met je zwangerschap en ik wens je een hele bijzondere tijd! Groetjes Cindy
ten eerste gecondoleerd Ik geloof er ook in dat een overleden persoon mee kan kijken. Geniet lekker van je zwangerschap