Morgen gaat dochter alvast trakteren op het kdv. En dus gaat ze trakteren. Het duurt nog twee maanden voor dat ze vier is maar ze gaat daar stoppen en blijft twee maanden gezellig bij mama tot ze naar school gaat. Heb het volgende gedaan. Ben vandaag naar de ikea geweest heb 12 borden 12 bekers 12 kommen een zakje spekkies en zakje koekjes. Samen in een pakket samen gevoegd. En was nog geen 85 cent ongeveer per kind kwijt dochter heeft mee geholpen. Zal foto plaatsen vond het een leuk idee. En te doen voor mijn portemonnee!
Wilden eigenlijk het bestek ook nog er bij doen maar had geen zin om helemaal terug naar boven te lopen.
Nou, dat hebben jullie hartstikke mooi gedaan knap! Ziet er vrolijk uit zo, en wat leuk dat je dochtertje ook mee kon helpen!
Op het kdv reageerde ze ook positief de leidsters van wat een leuk idee. En mijn dochter straalde van oor tot oor. Slingers hingen al voor haar klaar en mag ze vandaag al vast een beetje haar 4 de verjaardag vieren. Ben ik een klein beetje jarig vandaag ik zeg ja haha.