Lieve forum-lezers!

Discussion in 'Even voorstellen' started by Williams, Aug 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Williams

Williams Lid

Aug 10, 2011
    18
    0
    0
    Lieve forum-lezers,

Weet eigenlijk niet zo goed hoe ik moet beginnen. Ik ben nieuw hier en ik stel mij graag aan jullie voor. De reden dat ik hier op het forum schrijf is natuurlijk dat ik zwanger ben!! Nu precies 8 weken en 6 dagen. Dus bijna 9 weken! Volgende week vrijdag krijg ik mijn eerste echo. Ontzettend spannend. Hoop dat alles goed is.

Naast dat ik al mijn geluk met jullie wil delen, mijn eerste zwangerschap, heel bijzonder, wil ik graag nog iets anders met jullie delen waar ik het erg moeilijk mee heb.

Eind januari 2011 is mijn zusje overleden (26 jaar) aan een hersenbloeding. S'nachts om half 2 kreeg ik een telefoontje van mijn vader dat mijn zusje heel plotseling in haar slaap is overleden. Ik heb dus helemaal geen afscheid van haar kunnen nemen. De reden dat ik dit met jullie wil delen is dat zij zelf twee prachtige kindjes heeft. Haar dochtertje is nu bijna drie en haar zoontje is nu bijna 1. Tijdens haar zwangerschap heeft zij ook gebruik gemaakt van dit forum. Een van haar vriendinnen wist dit en heeft een nieuw onderwerp aangemaakt..een soort van condoleance. Heel mooi om te lezen hoeveel mensen daarop gereageerd hebben. Heb met tranen in mijn ogen alle berichtjes gelezen.

Nu ben ik zelf zwanger. En kan dit helaas niet meer delen met mijn eigen zusje. Dat doet pijn. Ik ben natuurlijk ontzettend blij dat ik zwanger ben! Ik probeer dan ook te genieten van elk moment. Maar daarnaast heb ik nog zoveel verdriet. Ik hoop dat dit forum mij enigszins wat steun geven. Mijn zwangerschap kunnen delen met andere lieve mensen.:)

2. Nettie

Nettie Fanatiek lid

Jun 14, 2007
    4,016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Wat vreselijk dubbel is dit voor je! Je wilt toch dit graag delen met alle mensen waar je van houd!!
    Ik wens je heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van je zusje en ik hoop dat je enorm mag genieten van je zwangerschap, ondanks alles!! Fijne tijd op zp gewenst en uiteraard: welkom!!!

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Welkom!! Wat vreselijk zeg, dat je zus is overleden...zo jong nog. Heel veel sterkte om dit te verwerken en aan de andere kant van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

4. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

Jan 28, 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    Hey meid,

Welkom op het forum. Het is echt verschrikkelijk van je zus! Je gaat hier zeker heel veel steun krijgen. Het condoleance registeer heeft heel veel indruk gemaakt, ( had me net ingeschreven op het forum, maar was al een half jaar een stiekeme meelezer;) ), vooral omdat haar leven nu zo "compleet"was . Je zus was volgens mij een vrij actieve gebruikster van het forum, dus je zal hier nog wel meiden tegenkomen die je zus "gekend" hebben en die weer veel steun van je zus gehad hebben. Ik wens je heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van je zus. Probeer te genieten van je zwangerschap. En als je vragen hebt of gewoon je verhaal wilt doen, dan ben je op zp aan juiste adres.

x

Share This Page