Ook ik feliciteer jullie met de geboorte van jullie zoon. Hij heeft jullie papa en mama gemaakt, dat is heel bijzonder. Helaas ook gecondoleerd met dit enorme verlies. Ik wens jullie ontzettend veel kracht en sterkte toe, voor nu en de toekomst. Wat betreft je vk. Hier helaas vergelijkbare ervaringen. Ik heb geprobeerd ze naast me neer te leggen. Je krijgt je kindje er niet mee terug, ik had mn energie nodig voor andere dingen. Maar als ik eraan terugdenk kan ik nog steeds heel boos en tegelijk verdrietig worden... Ook heel veel sterkte vandaag met de uitslag!
pfft respect voor hoe goed je dit verhaal hebt kunnen opschrijven! heel veel sterkte met dit grote verlies!
ten eerste wat heb je dit ontzettend mooi geschreven respect zeg!!! van harte gefeliciteerd met jullie zoontje gijs en jammer genoeg ook gecondoleerd heel veel sterkte
Gefeliciteerd met jullie zoon Gijs* en tevens gecondoleerd leven is oneerlijk! sterkte de komende tijd!
Gefeliciteerd met jullie mooie zoon. Het is zó oneerlijk dat hij maar zo kort bij jullie mocht zijn. Ik huil mee, want zulk verdriet is zó groot.
gefeliciteerd meissie, met de geboorte van jullie prachtige zoon... en gecondoleerd met het verlies... van mij krijgen jullie ik geef jullie een dikke virtuele kus en knuffel...
afschuwelijk..... heel veel sterkte toegewenst.. wat lief dat je je verhaal ook plaatst om anderen te waarschuwen om heel alert te zijn en op je strepen te staan als het niet goed voelt. nogmaals veel sterkte en ik wens jullie ook veel moois in de toekomst!
Zit hier gewoon te huilen, wat een verdriet zeg. Maar mijn tranen, daar heb je niets aan... Gefeliciteerd met jullie zoon Gijs en tegelijkertijd ook gecondoleerd. Verschrikkelijk dat hij niet bij jullie mocht blijven. Wel altijd in jullie hart. Heel veel sterkte de komende tijd, ik hoop dat je hier een klein beetje steun kunt vinden bij mensen die hetzelfde hebben meegemaakt, maar ook kracht kunt putten uit positieve verhalen.
Bedankt voor jullie lieve reacties! Gisteren hebben we de uitslagen van al dit leed gekregen. Het komt er eigenlijk op neer dat alles goed was met Gijs en er geen aanwijsbare reden was waarom het fout is gegaan. Op zich heel fijn, want dan kunnen we proberen om 'zorgeloos' opnieuw zwanger te worden... maar had ook graag een reden gehad. Een reden om tegenaan te kunnen schoppen.. Ook hebben we de as op mogen halen, dus Gijs is eindelijk thuis. Druk dagje gisteren (veel emoties), maar ook erg fijn. We kunnen ons nu weer op het herstel richten en proberen alles een plekje te geven. Lfs
van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon... Hoe oneerlijk is het dat hij niet mocht blijven! Fijn om te lezen dat Gijs nu fijn thuis is en daar zijn plekje heeft. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met wat de toekomst gaat brengen.
tjee, gewoon geen woorden voor meis!! vind het verschrikkelijk!!! gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst. Hoop dat je het ooit een plekje kunt geven.. soms is de wereld zo oneerlijk!!!!!!!!!!!
Heel veel kippevel, en tranen in mn ogen zo herkenbaar om afgescheept te worden door de VK ik afgelopen maandag nog! heft in eigen handen genomen en de HAP gebeld die me doostuurde naar de GYN, gelukkig alles goed maar toch! Dit berichtje geeft me weer moed om van me af te bijten, heel erg bedankt en jullie heeeeeel veel sterkte, een enorm dikke knuffel en Gijs mag trots zijn op ouders zoals jullie!
Verschikkelijk, tranen staan in me ogen. Weet wat je door maakt heb 9 jaar geleden hetzelfde mee gemaakt, het is idd zo oneerlijk, de vraag waarom zal ook altijd blijven. Wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd. *Dikke Knuffel*
Meid wat vreselijk dat je dit hebt moeten meemaken. Helaas weer ik maar al te goed hoe het voelt. En ook de twijfel had ik niet eerder moeten bellen. Ons zoontje is ook in mijn buik overleden. Het is vreselijk!! Heel veel sterkte!!!
Gefeliciteerd met jullie mooie zoon Gijs*, wat oneerlijk dat hij niet mocht blijven leven. Ik weet zeker dat hij snel een lief klein babytje naar jullie stuurt. Veel kracht en liefde toegewenst.
............. puntjes omdat ik niet weet wat ik moet zeggen wat een diep respect !! je heb je verhaalz o mooi neergezet ik wens je enorm veel sterkte de komende tijd..,.