Wat een ontzettend verdrietig verhaal Gefeliciteerd met de geboorte en tegelijkertijd gecondoleerd met het overlijden van jullie zoontje. Ik wens jullie heel veel sterkte toe..
Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Het doet me goed dat er zoveel mensen meeleven! Na de uitslagen (geen oorzaak voor alle ellende kunnen vinden helaas), proberen we het verlies nu een plekje te geven en ons op de toekomst te storten.. Moeilijk, maar de wereld draait door en wij moeten mee..
Lieve Sannie wat verschrikkelijk !!!! En wat een ontzettend botte reactie van de vk. Ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen in deze moeilijke periode, hopelijk krijgen jullie gauw het geluk dat jullie verdienen! Veel liefs!
Kippenvel! Veel sterkte met dit verlies! En veel succes met opnieuw proberen, hoop dat het geluk jullie snel weer gegunt is!!
Hier helaas nog een moeder die dit gevoel herkent, ons meisje is ook overleden tijdens de zwangerschap. Je hebt echt de kracht om door te gaan maar moeilijk is het wel. Heel veel sterkte met het verlies van Gijs*.