Lieve halflangharige kater (creme/wit) 1jaar

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door Jubbos, 30 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Hoi,

Helaas hebben wij besloten dat het beter is om onze kater te herplaatsen.
    Zie onderstaande advertentie:

http://link.marktplaats.nl/248302245

Voor vragen mail of PB me gerust!

Groetjes,

Marlous

2. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Hi Marlous, als ik je een tip mag geven plaats je advertentie ook op het kattenforum van kattenplaza. Dan heb je meer kans op echte liefhebbers.

Wat een prachtig beestje trouwens!

3. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Hoi Nicoletta,

Thanx voor de tip, ga ik zeker doen, ja hij is heel mooi, het schijnt een kruising te zijn, wij hebben hem uit een pension, ik vermoed een kruising met een Maine Coon.

groetjes

4. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Dat zou best wel kunnen, hij lijkt inderdaad op een maine coon! Ik vind hem prachtig in ieder geval.

Ik zag dat je hem ook al had geplaatst op het kattenforum en ik denk dat het helemaal niet gek is wat ze zeggen om hem te laten helpen. Wie weet kan hij dan wel gewoon blijven [-o< .

5. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Wauw wat een prachtbeest. Heeft idd wat weg van een maine coon/noor. Wij hebben al een poes en daar zit deze kater helaas niet op te wachten ;). Heel veel succes naar het zoeken van een nieuw baasje!

6. Guppy1978

Guppy1978 Actief lid

26 dec 2007
    231
    0
    0
    :confused: wauw wat een mooi beestje! Ik zou ook inderdaad even afwachten hoe hij is na het castreren hoor! Hij kan dan veel rustiger worden, 'k zou m zeker niet zomaar wegdoen!

eigenlijk ben je al wel een beetje laat met castreren, het is beter het met een half jaar oud te doen, aangezien ze gaan sproeien, wat erg stinkt... :rolleyes:

Deel Deze Pagina