Hoi, Onze 2 dochters zijn naar onze moeders vernoemd (Jenny - Jennifer en Hannah - Johannah) nu willen we deze (waarschijnlijk jongen) gaan vernoemen naar mijn schoonvader maar we komen er niet uit... Hij heet Marinus en we hebben al meerdere opties afgewezen: Mart, martie, Marius, Mark, Rien, Rienus... Zijn er hier nog ideeën waar wij nog niet aan gedacht hebben??? Anders gaan we voor 2 namen maar jet is het leukst als we gewoon 1 naam hebben net als onze meiden. Liefs Tess
Markus/Marcus vind ik echt super leuk! Staat bij ons heel hoog in het lijstje . Dus ik zou dat doen! Ik vind het een stoere unieke naam! Bij ons zou hij dan ook vernoemd worden naar opa Martinus.
Marein Marijn Merijn Marino Rins Rinse Marnik Marnix Mauro Mels Morris Ries Maurice Mathis Mias Rink Rienk Miran Myron Miron
Mas, Maas, Mars Ries Marne Mauri Armin, Arin Mias, Amis, Amias / Amyas Niam, Naïm Amir, Amiran, Miran Ari / Arie Amauri / Amaury Marin, Marijn Marnus, Maurus Runi, Runis Merrion Aramis Manaia Voor een meisje zou ik gaan voor Marin, Mari, Amarins, Mia, Mina, Misa, Mira, Marna, Marni / Marnie, Manou.
Maris : MAA-ris, niet zo als bij de vrouw van Frans Bauer ma-RIS (van Mariska), is een Letse (Letland) naam Maro Marin : Oost-Europese vorm van Marinus Marinko Rin Rinze Rian : aantal letters van Marinus gehusseld Maurin : aantal letters van Marinus gehusseld
De meeste namen die ik hier voorbij zie komen zijn te veel geknutseld waardoor je de vernoeming niet meer kunt ontcijferen Zoals bij de namen van je dochters hoor je gelijk dat ze vernoemd zijn naar hun oma's. Heeft je schoonvader nog een 2e naam waar je misschien iets mee kan? Anders zou ik toch eens kijken naar de namen die je zelf had genoemd. Of gewoon niet vernoemen
Ik vind Marijn een eigentijdse naam en duidelijke vernoeming. Mans zie ik ook nog niet staan. Vind ik ook erg leuk!