ik kwam net tot de conclusie dat de kinderwagenbak te klein wordt voor mn dochtertje van 4,5 maand . haarvoetjes zitten al tegen de rand aan en haar hoofdje ook . zou ik haar nu al in de kinderwagen buggy kunnen doen ? is ze daar niet te jong voor ? :-s
Daar lijkt me ze een beetje jong voor. In principe moeten ze wel (goed) kunnen zitten om in de buggy te kunnen. Anders is het heel vermoeiend voor de rugspieren. Maar ja, als ze er uit barst..... 'k weet niet of je buggy een ligstand heeft? Dan is dat de beste optie. Overigens gaven ze mij nog als tip mee om de matras schuin te leggen. Dan kunnen ze er langer in liggen. Maarreh, als je dochter nu al te lang is. Hoe lang is ze dan wel niet?
Lastig is dat he? Milan paste met die leeftijd ook niet meer in de wagenbak. Hij lag ook helemaal klem. Toen is hij dus overgegaan naar de buggyinzet. Als je wagen helemaal plat kan is het volgens mij geen probleem. Want dan liggen ze nog wel lekker plat en het is ook beter voor het ruggetje. Ik heb t ook nog een poosje weten te rekken, maar ja klem is klem en dat lijkt mij ook niet fijn liggen.
ze is 67 cm niet echt lang zou je zeggen maar volgens mij is die bak gewoon kleiner dan normaal . we kunnen van deze kinderwagen ook een buggymaken namelijkvandaar
Bij Milan hadden we nog zo'n 3 cm speling, maar met zijn armpjes lag hij ook klem en kon bijna geen kant op. Plus dat hij daarom veel mopperde in de bak en in de inzet lag hij ook helemaal plat, Wel heb ik een handdoek bij hem ingelegd zodat hij toch wat meer steun had.
De kinderwagens zijn tegenwoordig zo klein! Van m'n eerste kids heb ik de wagen nog op zolder staan, nog harstikke mooi, maar hij ziet er zo ouderwets uit dat we een nieuwe gekocht hebben. Wel op gelet dat het één van de grootse modellen is (van Babydump de Adventure uit de Sub Silverserie. Maar onze zoon is nu bijna 5 maand en zal er ook niet zolang meer in kunnen. Misschien pak ik straks de oude nog wel weer van de zolder
ja ik weet het ook niet zo goed ga wel gewoon proberen en lukt het niet dan is het zo weer omgebouwd . ze zit in princiepe goed in het wipstoeltje en op schoot hou ik haar alleen bij de billen vast en dan zit ze ook goed dus we zien wel ja heb je nee kan je krijgen
ze maken de bakken gewoon te klein, ziet er mooi uit hè... Ik heb bij het kopen bewust eentje met een grote bak genomen. Dan maar iets minder modieus. Mijn meisje heeft erin gelegen tot ze goed kon zitten (toen begon ze wel klem te liggen, maar goed, ze had er inmiddels ook de leeftijd voor...) Dus, voor wie nog niets heeft: let op de lengte van de bak!
Siem was toen veel kleiner (is nu maar 73 cm bij 11 maanden), maar wilde gewoon echt niet meer in die bak. Huilen! Met 5 maanden is hij in de ligstand van de buggy gegaan. FANTASTISCH! Hij lag min of meer plat, maar kon 'eindelijk' om zich heen kijken. Het kan dus wel, als je maar de volledige ligstand gebruikt.
Dano was ook 4,5e maand toen hij overging. en dat ze moeten kunnen zitten is niet helemaal waar. dat hangt er namelijk helemaal vanaf wat voor buggy je hebt. die van osn kon nagenoeg plat. deken erin en Dano lag prima in de buggy. Het ging gewoon niet meer in de bak. hij lag als een geperste worst in de bak. veel te smal, wij hebben die speedi van quinny
Ik gebruikte bij een maand of vijf ook de buggy, maar dan wel in volledige ligstand. En nog wilde hij meer zien haha.
Het kan makkelijk, als je hem ind. maar helemaal plat kan doen! Tegenwoordig kunnen alles wandelwagens helemaal plat, toch? Tijn was ook heel snel tegroot, was gewoon een flinke baby. wij hebben de quinny dreamerbak, veel te smal! Dat arme kind kon zijn amrpjes niet meer naast hem neer leggen, 4 maanden! De wandewagen kan helemaal plat, lekkere slaapzak erin en Tijn lag/ligt heerlijk! Lekker bedje! Meneer sliep vanaf toen ook heerlijk in de wandelwagen, in de bak nooit! kus miek
Maar wat bedoelen jullie met 'helemaal ligstand'? Ik heb de Bugaboo en die kan 'plat', maar zijn benen, billen en onderrug blijven dan in een soort hoek liggen. Zeg maar stoeltje plat (rug) en de zitting omhoog. Mensen met een Bugaboo snappen wel wat ik bedoel Ik wil eigenlijk ook over op de buggy... Meneer is 68 cm en het wordt nogal krap... Ook wil ie kijken, kijken en nog eens kijken...
Mandy wil gewoon niet meer in de bak..Drama als ik met r weg wil..Madam wil alleen maar zitten en voor zich uitkijken..Daarom heb ik van het weekend het zitgedeelte op de wagen gedaan..Gaat super en ze is weer tevreden!
Mmm, voor Liam wordt de bak van de Quinny binnenkort te klein. Hij is nu ruim 2 maanden en 62 1/2 cm lang. Hij groeit erg hard. Om dan al over te gaan naar de ligstand van de buggy... Even afwachten hoe lang hij er nog in past.
Ik heb Nova ook met 4 maanden in de wandelwagen gedaan. Die van mij kan bijna helemaal plat. (Mutsy Urban Rider) De Kinderwagenbak was nog niet helemaal te klein, maar daar had ze zeker niet tot 6 maanden in gekund. Ze wilde inderdaad gewoon meer zien, zo ging het goed.
ik heb een kinderwagen van het merk kees ,die kan niet helemaal plat maar wel een beetje ik heb het gisteren geprobeerd en ze vond het prachtig ik heb haar niet gehoord terwijl in de bak ze alleen maar lag te jengelen