Vandaag zou je 3 jaar zijn Er gaat geen dag voorbij dat ik niet denk hoe zou je er uit zien Hoe zou je stem klinken ?? Ik mis jou elke dag Je stuurde me dit jaar nog je zusje en wat lijkt ze veel op jou ze lijkt nog meer op jou en mij dan dat wij op elkaar lijken. Jij was mijn eerste me kleine grote jongen Nee er gaat geen dag voorbij dat ik je naam niet noem Levi!!! Mamma kleine grote jongen Ik hoop dat je een mooie verjaardag hebt gehad ik denk het wel want ook vandaag was er geen wolkje aan de hemel te bekennen ik hou van je en bedankt voor het sturen van je zusje maar je zal altijd me 1st geborenen zijn en we zullen je nooit vergeten Heel veel liefs je mamma
Wat een mooi stukje... kreeg er wel een brok van in mijn keel. Ik wens jullie veel sterkte en veel geluk met jullie meisje.
Je stukje is heel herkenbaar. 14 mei was het voor ons ook 3 jaar geleden dat onze tweede zoon werd geboren, een week later overleed hij, hij bleek Trisomie 18 te hebben. Ik dacht ook na 3 jaar zal de week wel minder heftig zijn. maar dat is niet zo. de geboortedag herdenken we altijd met taartjes bakken en ballonnen op laten. de rest van de week merkte ik dat ik er toch veel mee bezig was en dat het met toch nog veel deed. dit zal wel elk jaar zo zijn. Wat jij ook schrijft klopt. het gemis is mischien nog wel sterker geworden. er komen natuurlijk ook steeds meer momenten, waar hij bij had moeten zijn, maar die hij niet meemaakt. Zag dat je een dochter hebt gekregen. Geniet ervan. en ergens (wij noemen het tussen de sterren en de maan) zit een grote broer heel trots te zijn, en waakt hij over zijn kleine zusje Denise
Erg herkenbaar had het zo zelf kunnen schrijven, met tranen in mijn ogen gelezen. Weet precis wat voor verdriet je hebt. Sterkte
Heel mooi geschreven, en zo waar. Het gemis zal altijd blijven, vooral rond deze dagen. Voor is het bijna 4 jaar geleden en ook dan voelt het niet anders. Sterkte.
erg mooi stukje... ook hier is het bijna 3 jaar terug dat we ons eerste meisje verloren.. veel sterkte..en veel geluk met jullie meisje..