Lieve kleine engel*

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door BLiS, 21 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dank jullie wel!

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Dees: dikke knuffel voor jou! mooi gedichtje! Hoe gaat t nu met je? en je man? hoe doen de kinderen het? praten ze er een beetje over?

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hier gaat het redelijk, vol spanning voor morgen vanwege de na-controle.
    Ben blij dat dit jaar bijna voorbij is, ik tel de dagen echt stuk voor stuk af...leef dan ook nu met de dag en zie wel wat mij morgen brengt.
    Ik mis de kleine man ontzettend :(

Met de jongens gaat het wel, ze praten en kletsen er veel over en maken mij soms echt aan het huilen.
    Vooral de jongste, die toch wel vaak vraagt en zegt waar of de baby nu ineens is gebleven, niet meer in mama's buik maar hoog in de wolken.
    Volgens hem moet de baby weer terug in mijn buik, hij gaat daar voor zorgen want hij is super sterk en klimt naar boven en haalt de baby weer op...:(
    Afgelopen week brak ik toen hij er zo over vertelde, je zag hem heel beteuterd kijken toen ik zat te huilen...ik kreeg een enorme dikke knuffel van hem.

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Aah kan me voorstellen dat je t dan niet droog kan houden. Maar fijn dat ze t er wel over hebben. Is voor hun natuurlijk ook een stukje verwerking. Wat super lief dat de jongste je dan troost, hij snapt het dan ook echt wel goed.

Morgen na controle, spannend. Heb je veel vragen? Tuurlijk mis je je kleine man! Je bent een deel van jezelf verloren.

T jaar straks afsluiten zal ook wel moeilijk worden. Je kan van die wensballonnen kopen. Misschien kun je met je kinderen samen een mooie wens voor de kleine man opschrijven/tekenen en deze ballon de ''wolken'' in laten gaan?

nogmaals een dikke knuffel, heb t echt zo met jullie te doen..

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    De jongste lijkt zijn gevoel veel meer te uiten, praat er dan ook meer over tov de oudste.
    Je merkt flink verschil.
    Maar beide kunnen mij heerlijk troosten, erg fijn.

Voor morgen heb ik een aardige vragenlijst, niet geheel gek ook omdat we nog helemaal niet weten wat er nu is mis gegaan.
    Dus veel inhoudelijke vragen over onderzoeken o.a.

Een wensballon is mij bekend, alleen twijfel ik nog hoe het jaar af te sluiten. Ook omdat we nog niet zeker weten waar we dan zijn...we knijpen er met de kerst tussenuit tot...?

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    heerlijk dan even, die kinderarmpjes om je nek.
    Hoop dat jullie vragen beantwoord kunnen worden!

Oh met kerst lekker even niks moeten en geen verplicht gedoe, en een happyface opzetten omdat t ''moet''

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik hoop ook heel erg dat er antwoorden zijn, ergens denk ik ook wel dat die er zijn maar nog even op zich laten wachten.
    Vooral de uitslag van de obductie.

Ja even heerlijk weg van de sleur hier, kijk er nu al naar uit en weet dat de jongens het ook super gaan vinden.

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Duurt lang als je ergens op wacht.
    Hoop dat je even je gedachte kan verzetten. En je er wat energie van krijgt.

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Klinkt gek maar de dagen vliegen echt voorbij, heb de hele week vol staan met afspraken, volgende week idem.
    Dus moet zeggen dat het wachten om erop uit te gaan snel gaat.

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Oh dat is dan voor nu wel even fijn dat je dan lekker snel even weg kan.

Word je nu zulke dagen ook echt geleefd? Of valt dat wel mee.

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Wordt wel echt geleefd inderdaad, weinig rust en tijd voor mijzelf...ja 's avonds als de jongens op bed liggen. Maar dan ben ik helemaal opgebrand.
    Vorige week stond in het teken van wennen op de basisschool van de oudste met donderdags afscheid op het KDV.
    Deze week volledig 5dgn basisschool, tandarts, morgen controle ziekenhuis en fysio voor de oudste en vrijdag is onze oudste jarig, zaterdag vieren wij zijn verjaardag.
    Volgende week heb ik controle van de Arbo-arts, moet ik met onze oudste naar het ziekenhuis vanwege zijn heupziekte (second opinion).

Mijn dagen zitten dus aardig vol

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
  13. GreyhoundLover

GreyhoundLover Actief lid

22 nov 2012
    199
    0
    0
    Gelderland
    Wat vreselijk verdrietig.... heel veel sterkte voor jullie de komende tijd....

14. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hoe is het nu DeesDees?

Nog gefeliciteerd met jullie oudste trouwens. Heeft hij een fijne dag gehad?

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Het gaat redelijk, lichamelijk knap ik goed op maar toch merk je dat je veel hebt moeten inleveren.
    We zijn nu bijna een klein maandje verder, het verdriet zit nog erg hoog...heb soms nog vreselijke huilbuien of boze momenten :(

Mijn zoontje heeft gelukkig een prima verjaardag gehad, hij was helemaal in zijn nopjes en heeft genoten van alle aandacht en cadeau's.

Bedankt meiden!

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
  17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Onwijs lief van je, kan deze vandaag wel goed gebruiken helaas :(

18. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Sterkte Dees, 4 weekjes alweer zeg........ Krijg je nog wel steun in je omgeving zo? familie?

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Krijg veel steun van mijn schoonouders, collega's vriendinnen en de meiden die helaas hetzelfde mee hebben moeten de afgelopen tijd.
    Eigen familie zeg ik maar niks over..
    Van mijn collega's kreeg ik vandaag een super leuk en mooi kerststukje aan huis bezorgd, zo onwijs lief!
    Vandaag inderdaad nog maar 4weekjes geleden :(

20. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Gelukkig veel steun, fijn dat er zulke mensen om je heen zijn. Erg jammer van je eigen familie.
    Idd nog maar 4 weekjes geleden, Sorry ik zei alweer. Maar dat is niet zo.

Deel Deze Pagina