Maakt niet uit, erg genoeg werd ik er ook op betrapt dat ik zei 'alweer'. Het lijkt zo lang maar ergens is en blijft het veel te kort geleden.
4 weekjes, klinkt lang en kort tegelijk. Het lijkt net gister dat je het topic opende met het slechte nieuws, maar dat is alweer 4 weken geleden. Je klein mooi mannetje is nog maar net van jullie weggenomen nog maar 4 weekjes geleden. Nog heel vers allemaal.
Ik hoop hem gauw weer bij me te hebben, afgelopen week bij de juwelier gezocht naar een mooie ashanger. Nu eens zien wat ik mooi vind.
Ja, zo draag je hem altijd dicht bij je! edit: Heb even op google gekeken, er zijn echt hele mooie hangers zeg.
Er is zo veel keus, eigenlijk teveel waardoor ik moeilijk een besluit kan nemen. Maar gelukkig hoeven we niks te overhaasten. Ergens volgende week kunnen en mogen we de as ophalen, of we kiezen er voor om hem toch nog iets langer daar te laten tot het moment dat we zeker zijn wat wij met zijn as willen.
Vandaag zijn we één maand verder Een sneeuwvlok dwarrelt neer zo kwetsbaar, zo teer. Een sneeuwvlok ben jij lieve kind die de weg naar mijn warme hand vind. Ik hou je vast, heel even maar dan ben je weer weg, en ik staar naar een lege hand, waar ben je nou? Lief sneeuwvlokje, weet dat ik van je hou. Gesmolten als sneeuw voor de zon ik wou dat je wat langer blijven kon. Zo mooi, zo wit, zo rein zo zal je altijd in mijn gedachten zijn.
@mosa; dankjewel! Ik schaam mij diep, ik bedenk mij nu ineens dat ik je laatste pb niet beantwoord heb
Ik kijk uit naar morgen lieve schat, dan ben je weer thuis. Het zal vast even slikken zijn om je op te mogen halen bij het crematorium, je grote broer gaat mee om je op te halen. Zo kunnen we toch samen dit ellendige jaar afsluiten
Wat fijn dat jullie de kleine schat op kunnen halen morgen! knuffeltje Dees! Heb je nog een mooie hanger uit kunnen zoeken?
Ik krijg morgen alle as mee in een koker. Dan kunnen en mogen wij zelf bepalen wat we er mee doen. Mocht ik dus een hanger tegenkomen die mij aanspreekt kan ik deze zelf vullen of laten vullen bij de juwelier. Je kan het ook opsturen als je online een hanger hebt gevonden maar hier zie ik erg tegenop, het idee dat je een deel van de as kwijtraakt! We willen ook nog iets van een urn voor thuis, alleen die keuze is ook nog niet zo makkelijk gemaakt.
Oh zo op die manier, Ik had in mijn hoofd zitten dat je alles in een afgesloten urn mee naar huis zou krijgen. Dat opsturen zou ik ook niet zo snel doen nee. Lijkt me moeilijk om hier beslissingen over te nemen, wat je moet doen. Hoe denkt je man erover?