Ach lieve meid, ik hoop dat 2014 jullie meer geluk brengt en dat al jullie wensen in vervulling mogen gaan. Dikke knuffel..
Natuurlijk mis je je kleine mannetje! Hij had nog veilig in jou buik moeten zitten! Ben je er al een beetje uit welke urn en hanger je mooi vind? Of ben je daar nog even niet mee bezig? hoe is t nu met je kinderen? Hebben ze t er nog wel eens over? knuf!
Welke urn en ashanger staan op een laag pitje nu. We zaten de afgelopen week veel met ons hoofd bij de laatste onderzoeken die nu zijn afgerond gelukkig. Dat moet weer een beetje landen eerst. Met de jongens gaat het eigenlijk wel oké Wel praten ze er nog elke dag over, dan zeggen ze dat hun broertje nu in de hemel is en erg ziek was. De jongste blijft er vooral mee bezig dat ik nu ineens geen baby meer in mijn buik heb...dan aait hij over mijn buik en vraagt hij of hij er wel op mag zitten.
Is er nog meer uit de onderzoeken gekomen? Klinkt erg lief van je jongste, maar kan me ook voorstellen dat je op zo'n moment nog even extra op de feiten gedrukt word, of valt dat mee? Zit via mijn tel dus eventuele spellingsfouten of autocorrecties even zelf puzzelen.
Nee eigenlijk niks zorgwekkend op de strictuur in de navelstreng na. Dat is dan wel een hele geruststelling. Dat de jongste er zo over blijft praten doet mij goed, natuurlijk overvalt het mij soms en verschijnen er tranen in mijn ogen maar vind het erg fijn dat hij zijn broertje niet vergeet. Hij blijft er mee bezig.
Aaaaah ontroerend wat je zegt over je kinderen, is wel confronterend maar ook heel mooi dat ze er toch nog mee bezig zijn. Zo zie je maar weer hoe slim kinderen eigenlijk zijn he Dees..... Knuffel meid want dat gevoel wat jullie nu moeten hebben is vreselijk
Echt ja, er komen soms zulke slimme opmerkingen uit. Daar schrik ik wel eens van, nooit gedacht dat ze dit al zo goed zouden oppakken. Ben dan ook best wel trots op ze. Pfff alleen dat verhaal van de jongste. Dat hij sterk is en met behulp van een trappetje naar de hemel zijn broertje weer gaat ophalen...*snif* Dat doet mij wel wat, daar kan ik nog niet over uit.
Dag lieverd, vandaag moeten we je alweer 2 maand missen Zul je waken over je broertje/zusje op komst? Ik mis je als ik naar de hemel kijk en de wolken zo zie jagen. Denk ik met liefde terug aan jou, al heb ik vele vragen. Ik mis je, hier op aarde. Ik mis je, het doet pijn. Ik zou nog heel graag even jouw mama willen zijn
Ik zie dat je weer zwanger bent gefeliciteerd! Al zou dit voor jou/jullie heel dubbel aanvoelen. Ik wens jullie het beste en dat dit maar jullie jaar mag worden !
DeesDees: Kwam je onderschrift tegen toen ik hier wat wou posten voor je. Wat een kut kut kut zooi zeg. Dit heb jij niet verdiend. Vind het echt heel erg voor je. Hele hele dikke knuffel voor jou...