"De stilte van de zee, neemt mijn gedachten met zich mee.... Ver weg.... meegaand met de wind... sterkte gevend.... voor het gemis van een kind... " Fijn dat je een as hanger hebt besteld. Ben benieuwd! Mooi idee, zo heb je S. heel dichtbij.
De levertijd zou ongeveer 3-4 weken zijn. Zal er dus nog even op moeten wachten, ik kijk er steeds meer naar uit.
@DA; ik wist dat het zo lang kon duren, maar we zijn al op de helft...ik probeer het maar positief te bekijken. @nijntje; dankje, lief!
knuffel het is niet niks een kindje te verliezen het is ook nog heel kort bij en het zal altijd pijnlijk blijven sterkte!
De pijn zal altijd blijven, ik zal altijd ons zoontje blijven missen. Ik dacht dat het beter zou moeten gaan na verloop van tijd maar het is verdomd zwaar.. Donderdag ga ik verder in gesprek met de huisarts over hoe ik nu verder moet...ik loop vast
Een hele dikke knuffel ! Je komt over als een erg sterke vrouw. Hopelijk krijg je de hulp die je nodig hebt en kun je verder. Ik wens je ook een hele voorspoedige volgende zwanger toe
Zo bizar weer en toevallig! Ik werd zojuist gebeld door de juwelier dat de ashanger binnen is!! Wauw Ik red het alleen niet meer om deze vandaag op te halen, morgen ga ik hem ophalen en een mooi collier uitzoeken. En dan de kracht vinden om de hanger te vullen met zijn as...*slik*
Ik moet niks Ik wil het graag zelf doen omdat ik de zekerheid wil dat echt zijn as er in zit. De juwelier wil het ook wel doen maar ik moet dan met de as van S* over straat, bij de juwelier afgeven en zij vullen dit dan in hun atelier elders. Ik kan en mag daar niet bij zijn. Zo'n control freak ben ik dus