Ik vind dat een wat fijner idee, nu maar hopen dat het ook goed lukt. Zij gaf mij wel tips hoe ik het het beste kon gaan vullen.
DeesDees: Ik zou precies hetzelfde zijn. zou het ook zelf willen vullen, ook om zeker te zijn dat het zijn assen zijn. Wel fijn dat het zo snel is dat je het juweel kan gaan halen. Gaat een speciaal gevoel zijn om je engeltje terug zo kort bij je te kunnen dragen.
Ik kijk er zo onwijs naar uit om hem weer bij mij te kunnen dragen! Nog 1 nachtje slapen. Dan is hij weer bij mij, hopelijk geeft dat ook wat meer rust.
Moeilijk is het wel...mentaal geeft dat wel een klap. Ik heb een blaadje gepakt A4 en deze iets kleiner gemaakt, deze gevouwen en in de vouwlijn de as in het kleine gaatje laten glijden...
19-11-2013 19-03-2014 's Avonds in het donker dan kijk ik naar de maan En zie ik tussen alle sterren jou sterretje staan Het is de allermooiste hij geeft het mooiste licht En als ik heel goed kijk zie ik jou gezicht Ik mis je hier beneden en denk heel veel aan jou Zachtjes fluister ik naar boven dat ik zielsveel van je hou
Blof - Zo Mooi Zo Mooi - YouTube Nog steeds hou ik het niet droog bij o.a. dit nummer. Wat een verdriet dat we je niet mochten zien opgroeien. Je broers vragen veel naar je, waar of je nu bent en of het daar wel fijn is. Waak je over je broertje of zusje op komst? Dag lieve kleine vent, je wordt zo ontzettend gemist!