Als ik al denk dat ik het hoor , draai ik al om want dan voel ik de tranen gelijk prikken ......dat blijft .
Dankjewel Eigenlijk gaat het wel goed, op wat kleine dingen na Over het algemeen mag ik niet klagen. Onze ukkepuk maakt het vooralsnog steeds goed, ik heb geen bloedverlies gehad...alleen met 6wkn iets. Maar ik leef van echo naar echo
Ja gelukkig wel, ze zijn allemaal erg begripvol. Vandaag op extra controle geweest bij de gyn ivm buikpijn, dit blijkt vanuit de oude Keizersnede wond te komen. Verder kom ik bijna wekelijks bij de vk, daar mag ik maandag weer langs. Nu wordt het weer even spannend de komende weken ivm de termijn die ik graag goed voorbij wil komen.
Oh gelukkig maar. Ja, nu is het een spannende periode he. Denk als je de kaap van de 20w-echo eens bereikt hebt, dat toch ook weer een hele last is die van je schouders valt. Denk dat S* goed op zijn brusje past... <3
Dat denk ik wel De SEO zal dan ook wel spannend worden, maar vooralsnog lijkt alles heel goed te gaan met onze ukkepuk. Nog even geduld, we zijn alweer een mooi stukje onderweg.
Ik zal dit topic weer open gooien, er komen moeilijke dagen aan. Vandaag de dag heb ik het er weer enorm moeilijk mee Ons kleine vent is alweer bijna een jaar geleden geboren, alles beleef ik weer van voor af aan, als begin met de dag dat we het slechte nieuws te horen kregen bij de verloskundige. Alles komt weer boven...en dat maakt het er even niet makkelijker op. Ik voel mij enorm 'schuldig' tegenover de kleine in mijn buik die er op dit moment heel erg geruststellend op los trappelt ❤️ Eigenlijk zou ik dolgelukkig moeten zijn maar de laatste dagen voel ik mij helemaal niet gelukkig, ik mis mijn kleine vent die nu op dit moment lekker in zijn bedje had moeten liggen...en niet als een engeltje op zijn wolk op ons neer kijkt en over ons waakt. De jongens thuis hebben het nog regelmatig over hun broertje in de wolken, ze stellen mij vaak de vraag of deze baby in mijn buik niet ziek wordt of is Door die vraag besef ik donders goed dat ik de jongens geen zekerheid kan geven over het leven, maar voor nu weet ik zeker (en dat zeg ik hen ook) dat deze baby niet ziek is! Dat stelt ze dan wel weer gerust met als reactie een dikke knuffel en een kus op mijn buik voor de baby.
Heel herkenbaar hoor Blis en waarschijnlijk zal je zulke dagen ieder jaar rond deze tijd krijgen. Het is een heftige tijd geweest, die je gewoon nooit meer vergeet. En je hoeft je niet schuldig te voelen naar het kindje in je buik hoor. Je hebt verdriet om je derde zoon en dat staat los van dit kindje. Laat het gewoon even gaan, huilen lucht op, misschien weer de spulletjes en herinneringen bekijken van je zoontje*, dat doet mij dan altijd wel goed op zulke dagen. Maar ik weet niet of dat voor jou ook geldt.
Waar ik nu veel behoefte aan heb is erover te praten, mijn gevoelens te uiten en te luisteren naar de muziek waar ik vorig jaar veel naar luisterde. Zijn foto's bekijk ik ook veel en daar kan ik uren naar blijven kijken. Eigenlijk wil ik a.s. Woensdag graag iets doen om hem extra te herinneren, maar ik weet gewoonweg niet hoe ik het aan moet pakken of wat ik precies wil. Dat frustreert mij nu ook enorm.
Even een knuffel voor jou meis! Denk aan je deze moeilijke dagen. Onze mannetjes waken over ons. Knuf!
Toevallig moest ik van de week nog aan jou en je verhaal denken.. Kun je woensdag niet van die wensballonnen oplaten? Een mooie boodschap erop schrijven en als het donker is aansteken en op laten stijgen? Je jongens zouden een mooie tekening op die van hun kunnen maken. Je kunt dan zeggen dat je lichtjes naar de hemel stuurt ofzo? .. Ik denk maar even met je mee...
Even een knuffel voor jou! Wat lastig hè. De gevoelens die dan weer helemaal terugkomen. Gelukkig heb je ook iets moois om weer naar uit te kijken, hopelijk sleept dat je door deze tijd heen. Hebben mensen in je omgeving het er nog wel eens over?k vond het wel lastig dat niemand het eigenlijk heeft genoemd. ( bij ons was dat zo) behalve mijn beste vriendin die een kaartje heft gestuurd. Maar verder niet. Nu hadden wij ook net onze gezonde zoon gekregen , maar toch had ik daar moeite mee. Veel sterkte deze dagen...
Het kan soms zo moeilijk zijn, jou topic (heb nog niet de kans gezien er op te reageren) heeft mij aan het denken gezet en zat met tranen in mijn ogen je berichtjes door te lezen wat het nu nog met je doet. Heel erg herkenbaar! Voor jou ook een dikke knuffel!! X