Jeetje wat heftig om te lezen laat staan om mee te maken. Veel respect voor jullie wat moet dit moeilijk zijn. Veel sterkte en pas goed op jezelf!
Jeetje meis, wat is dit een onwijs heftig verhaal, en als klap op de vuurpijl, alsof het nog niet hels genoeg was, wordt je ook nog eens de OK op gereden! Meisje, meisje wat heb ik met jou te doen. Je hebt er niks aan, maar bah meis, echt verschrikkelijk! Dit mag niemand overkomen!!!!! Je weet het, ik ben er graag voor je, woon praktisch in de buurt, ben er zo hoor. Doe je rustig aan, sterk goed aan. Dikke knuffel
Gefeliciteerd met jullie derde kereltje, maar ook meteen gecondoleerd met dit zware verlies. Ik wil jullie allemaal veel sterkte wensen in deze zo donkere periode, dat de zon weer snel mag gaan schijnen voor jullie. Voor jou een goed herstel gewenst!
Jeetje Dees wat een verhaal. Wat een heftige bevalling. Wat knap van jou dat je alles hebt opgeschreven. Je bent zon sterke vrouw. Gecondoleerd en ook gefeliciteerd. Wat is het toch oneerlijk zeg heel veel sterkte voor jullie in deze tijd.
Wat een vreselijk verdriet! Gecondoleerd en ik hoop dat je lichamelijk er weer snel bovenop komt, zodat je je verdriet geestelijk wat meer een plekje kan geven.
Met tranen in m'n ogen heb ik je berichtje weer gelezen. Wat een heftige bevalling heb je gehad. Hoe mooi het is om je engeltje te mogen bewonderen, en tegelijkertijd afscheid moet nemen. Het is niet eerlijk dat je nu al afscheid moet nemen van je kleine jongen. Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe de komende tijd. Stop het gevoel niet weg, maar praat er over met mensen die je dierbaar zijn, of hetzelfde meegemaakt hebben. Probeer steun te vinden, en het een plekje te geven. Een heel dikke knuffel van mij.
Wat een heftig verhaal zeg.... Jullie kleine man is geboren maar kan helaas niet blijven.... Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje,een wondertje op hemel en aarde.. Heel veel sterkte met het verlies van dit kleine mannetje en zeker met je herstel,je hebt een heftige strijd geleverd. Liefs Petra
Jeetje Dees wat een hefitg verhaal! en wat ben je een sterke vrouw! Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen!!
Bedankt voor jullie berichten meiden, erg fijn om te lezen. De dagen zijn vreselijk, mijn hoofd loopt over en soms wordt het me echt teveel. Ik kan wel schreeuwen en hopen dat we dit gauw een plekje mogen geven..
Een hele dikke knuffel meisje: de eerste 2 weken waren hier verschrikkelijk, daarna voel je je langzaam weer meer mens worden......
Gefeliciteerd en tegelijk gecondoleerd. Wat een heftige bevalling is dat geweest zeg heel veel sterkte de komende tijd.
Heel veel sterkte voor jou en je gezin,wat een heftig verhaal... Uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat het wel even duurt voordat je weer een beetje 'jezelf' word maar neem de tijd om te rouwen.... Dat is heel belangrijk!! Sterkte!
Gecondoleerd met het verlies van jullie zoontje. Heel veel sterkte en kracht toegwenst voor nu en in de toekomst!
DeesDees heel veel sterkte voor jou en jouw gezin de komende tijd. Hoe je het omschrijft moet het erg heftig geweest zijn....