Hoi Michelle, Ik ben 7 weken geleden bevallen van een dochtertje met 22 weken. Ook wij kregen slecht nieuws tijdens de 20 weken echo; een ernstige vorm van Spina Bifida. Ook wij hebben besloten om de zwangerschap af te breken, ik heb het er nog steeds erg moeilijk mee. Het verdriet en het missen van haar is soms overweldigend. Ik keek heel erg op tegen de bevalling, wist ook totaal niet wat ons te wachten stond. Maar het was zo ontzettend mooi en vredig ♡ Ons meisje heeft nog 2 uurtjes geleefd en dat was mooi maar ook extra zwaar. Ik wil je heel veel sterkte wensen, geniet van de tijd met haar. Als je zin hebt om te praten of wat dan ook je kan me altijd een pb sturen. Ik heb zelf erg veel gehad aan de dames op dit forum. Mijn gedachten zijn bij je, dikke knuffel!
Nog even een tip wat misschien veel problemen kan voorkomen. Als je dochtertje heeft geleefd ben je verplicht om haar aan te geven bij de gemeente, hoe oud ze ook was. Wij wilden haar niet in het zh laten cremeren maar zelf de crematie regelen. Onze uitvaartmaatschappij wees ons hierop. Helaas wisten ze in het zh nergens van wat behoorlijk wat problemen veroorzaakt heeft. Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen en hebben we haar kunnen aangeven en ook kunnen laten cremeren. Heel veel sterkte!♡
Dank je wel allemaal voor jullie lieve reacties. Ik ben gisteren bevallen van ons dochtertje, gelukkig is het allemaal heel snel gegaan en onder goede begeleiding van de verlos- en verpleegkundigen. Ze was al overleden toen ze geboren werd (waarschijnlijk door de medicatie). We hebben al heel veel foto's gemaakt en er zijn ook hand en voet afdrukjes in het ziekenhuis gemaakt. Ze is nu nog 2 daagjes bij ons thuis en ik ben erg blij dat we besloten hebben om haar mee te nemen. Nu kunnen we nog heel even van haar "genieten" en we zijn ondanks alles toch trots om haar als dochter thuis te hebben. Het voelt nu nog allemaal heel onwerkelijk en verdoofd dus de echte klap moet nog komen heb ik het idee. We worden door iemand van de uitvaartverzorging ook goed begeleid in allerlei zaken zoals het aangeven bij de gemeente en het koel houden van haar. Dus hier zijn we geen problemen tegen gekomen. xx
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje en tevens ook gecondoleerd. Wat fijn dat jullie haar nog bij jullie hebben en dat alles goed gegaan is en jullie goed begeleid worden. Geniet van haar ♥ Ik wens je heel veel sterkte en veel liefs
Gecondoleerd met het verlies van jullie dochter. Hopelijk hebben jullie veel mooie foto's van haar en met haar kunnen maken, ook bij jullie thuis. Bij ons is het inmiddels al 2,5 jaar geleden dat wij onze dochter zijn verloren, maar ik kijk zo nu en dan nog steeds naar haar foto's... het is het enige wat je dan nog hebt. Erg veel sterkte de aankomende tijd!