Ik wil dit gedichtje graag met jullie delen als het mag, aangezien onze kindjes allemaal kinderen van de Poolster zijn ☆♡ 3 weken geleden beviel ik van mijn prachtige dochtertje van 22 weken. Mijn vader schreef dit gedichtje voor ons. Kind van de Poolster Ik kende je nog niet dat was het natuurlijk daarom wist ik niets van jouw kwetsbaarheid, kracht jouw pracht teerheid, tederheid zo zacht jouw rust dat kende ik niet dat kon niemand weten je was hier even lentekind dat ons streelde lentewind ons deelde en scheurde ons ouder maakte en sterker dan ooit Nu ken ik jou jij bent Olsen kind van de Poolster jij wijst ons jij brengt ver weg zo dichtbij.
Dankjewel Gili! Het is een persoonlijk gedicht en was even bang dat ik het beter niet had kunnen posten aangezien er niemand reageerde.... Bedankt voor jouw reactie ♡
Mooi gedicht, wat lief en ontroerend dat je vader dat heeft geschreven. Gecondoleerd en heel veel sterkte.
Prachtig, wat ontzettend lief dat opa, dit voor zijn kleinkindje kon schrijven. En mooi, dat jij het hier weer deelt Ik wil je/jullie heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie kleine meisje.