Dit is mijn hond Joep, een echte druiloor... Hij bleef maar constant in het badje van m'n zoontje springen en graven, zodat ik voor hem ook maar een badje heb opgezet hahaha
Ik snap dat ook niet Alleen omdat ze de mama poes net wilden castreren en geen zin hadden om voor de kittens te zorgen dus wilden ze het in de maas gooien :x
Ach wat sneu van dat kitten dit is onze hond. Een flinke dalmatier reu, van bijna 5 jaar. Genaamd Elmo. Eigenwijs, zo gek als een deur, eigenwijs, clown 1e klas, eigenwijs, heel erg lief, eigenwijs en had ik al gezegd eigenwijs Gelukkig ben ik zelf nog eigenwijzer Bekijk bijlage 338888 Bekijk bijlage 338889
Dit zijn Dana (de grote wit/bruine hond), Jimmy (de bruine chihuahua) en Luna (de grijze chihuahua). Het zijn 3 deugnieten bij elkaar. Jimmy is de dominante. Hij bepaald wie er wat doet Luna voelt zich snel geïntimideerd door Dana, wanneer Dana druk is of aan haar begint te snuffelen en likken dan gaat ze bibberen, maar ze gebruikt Dana wel als matras ze gaat namelijk ALTIJD bovenop Dana liggen. 2 jaar geleden zoiets waren we bij ons in de buurt aan het wandelen. Hier in de wijk liggen een hoop grasvelden omringd door bomen met een hoop wandelpaden. Eens in de zoveel tijd staan daar schapen om het gras te "maaien". Onze hondjes liepen los en toen we langs de schapen kwam schoot Jimmy weg en rende door de omheining op de schapen af. Hij heeft toen in zijn eentje een kudde van zeker 50+ schapen bij elkaar gedreven (oké, een aantal schapen stonden buiten de omheining).... We hebben netjes de herder gebeld om te melden dat we een aantal schapen buiten de omheining zagen staan Voortaan gaan de hondjes netjes aan de lijn in de buurt van schapen.
Poeh, weet niet waar te beginnen hahaha. Heb inmiddels al drie hondjes verloren, mijn eerste hond, Tinka Luna, was een Azorische herder (google effe ) zij was mijn maatje, mijn meisje. Ging overal mee heen en lag ook elke nacht heerlijk bij me in bed. Totdat ze vorig jaar een vergroot hart, vocht achter de longen en een lekkende hartklep bleek te hebben . In de tussen tijd hadden we ook nog Benji, een maltezertje van 2, een echte goedzak en was het beste maatje van Tinka, en hem hebben we twee jaar geleden moeten laten gaan toen bleek dat hij een afwijking had in zijn ruggemerg waardoor hij constant pijn had in zijn rug en achterpoten En dit jaar onze Chucky, een bullterriër van twee, we hebben twee jaar lang met hem hard moeten werken. Hij reageerde namelijk vrij agressief, en wij wilden weten waar het vandaan kwam. Het begon toen hij 6 maanden was, hij gromde als je langs liep, viel uit in de bench, en als je hem aaide kon ie ook elk moment omslaan. Hij heeft onze dochter nooit wat gedaan, we hielden hem zoveel mogelijk apart, en als ze samen waren waren vriend en ik erbij, de ene hield dochter bezig en de andere was met Chucky bezig. Hij kon ook heel lief zijn hoor, het waren de onvoorspelbare momenten dat ie zo omsloeg. Na gedragstherapie, trainingen en onderzoeken kwamen we er niet achter. Wel zagen we dat ie vaak last had van zijn rug en linker achterpoot. En op zulke dagen kwam ie niet van zijn kussen af. Dus foto's laten maken, hij stond letterlijk scheef. Alles bij elkaar opgeteld; het onvoorspelbare en bijna gevaarlijke gedrag en zijn pijn, heeft ons doen besluiten om hem in te laten slapen En geloof me, ik voel me nog ontzettend schuldig, ik heb soms echt het gevoel dat ik hem in de steek heb gelaten, maar het ging niet om mij, maar om Chucky. Bekijk bijlage 338897
Lemmy met 1 van de kittens. Deze is samen met de grijze naar verschrikkelijke lieve mensen gegaan. Maar oh wat hebben wij het moeilijk bij deze 2 foto's. Ons verstand zei wegdoen maar ons hart zei houden.
Op dit topic moest ik even reageren. Afgelopen november hebben wij onze Engelse Bulldog moeten laten inslapen, ze had een tumor in haar darm. Deze was niet te behandelen en ze had erg veel pijn. Dolly was pas 5 jaar. Ze was ons kind en ik mis haar nog elke dag. Ik heb haar as om mijn hals hangen, in een hangertje. Wat een prachtige foto's van jullie beestjes, heerlijk!