Eindelijk kan ik hier ook met trots melden dat mijn knappe dochter is geboren op 02-02-2011. Haar naam is Caithlynn Ziva en ze was 3550gram en 50cm bij de geboorte. Wij zijn zo trots op haar en op haar broer en zus we zijn helemaal compleet nu. De bevalling wil ik wel opschrijven maar daar heb ik nu even geen puf voor dat doe ik morgen wel even hier daar moet ik echt even voor gaan zitten.
Gefeliciteerd met jullie mooie dochter! En wat een leuke datum he?! Ik ben op dezelfde dag bevallen van onze dochter!
Dank jullie wel allemaal voor de leuke lieve reactie´s. Jullie laten me blozen... Je zegt van je eigen kind altijd dat het de mooiste is natuurlijk dat is niet meer als logische, maar als andere ook nog even een paar veren in je kont steken omdat ze zeggen dat ze zo mooi is dan kan ik niet anders zeggen als IK BEN ZO TROTS OP MIJN MOOIE MEISJE!!! Ze is inderdaad op een hele mooie dag geboren ze was ook wel op een hele mooie dag uit gerekend namelijk 11-02-2011 maar wat ben ik blij dat ze op 02-02-2011 is geboren dat heeft mij een 2weken extra rolstoel bespaard. Kan nu weer heerlijk lopen en volop genieten van mijn kindertjes. Morgen komt mijn bevallingsverhaal nu ga ik lekker slapen. Liefs, Kappie