dat doet mn vriend ook, neemt ie ineens uit het niets muffins voor me mee terwijl ik al een hele tijd niet meer snoep. en dat weet ie dondersgoed had het ijsje trouwens ook gewoon opgegeten hoor!
Ik vind het heel lief en attent. (Maar dat komt misschien omdat ik er alleen voor sta) Volgende keer gerichte aanwijzingen geven waarmee je verrast wenst te worden
Rum(goeie rum) is lekker maar een mojito IUW hahaha Vroegah had je van de pistache/advocaat ijsjes die waren pas lekker Heb net weer van die zelf vries ijsjes (van de supermarkt) in de vriezer gedaan en n bende peren ijsjes
Ben nog maar te kort zwanger geweest voor lieve mannenacties. Maar ik wist niet eens dat er ijsjes met alcohol bestonden joh! Niet lullig bedoeld naar anderen ofzo... maar vrouwen die moeilijk zwanger worden zijn natuurlijk veel voorzichtiger met hun wonder in de buik! Ik zou hem toch ook niet opeten hoor!
Mijn man had, nadat we er bij 12w achter kwamen dat ik anti stoffen aanmaak, voor de schrik een pakketje met lieve dingetjes gekocht, waaronder kersen bon bons gevuld met... jawel likeur! Die liggen nog in de kast
Dat is niet bij iedereen zo hoor.. Hier ging het ook niet vanzelf, maar ik ben gewoon te nuchter en rationeel om me over zulke dingen druk te maken.. Heeft denk ik ook meer met je persoonlijkheid te maken.. Maar als iemand zich er niet goed bij voelt, dan moet je t ijsje niet opeten
Nee hoor, ik voelde me al ellendig toen ik een hapje van een Baileys Magnum had genomen, met 0,2% Damiën had die van hem toen overigens al helemaal op
Nou ja zeg, waar baseer je die wijsheid op? Hier 2 keer ontzettend makkelijk zwanger geworden maar ben echt wel voorzichtig hoor. Ik sta gewoon heel nuchter in mijn zwangerschap en denk goed na wat overdreven regels zijn en wat niet. Maar dat betekend niet dat ik niet voorzichtig ben.
Ik ben ook niet iedereen over 1 kam aan het scheren maar ik denk dat het voor veel mensen in de mmm zo wel is. Dat denk ik gewoon. En dan mag ik best zeggen, vind ik.
Ik zou hem ook niet opeten, ben daar ook een pietlut in. Stoofperen ook wel eens teruggestuurd bij een verrassingsmenu. BOOS (hormonen) was is, ik leek wel een walrusje maar had ook nog duidelijk aangegeven dat ik zwanger was. (Ik zag de ober denken tja ge kijkt er niet overheen hoor vrouwke)Zelfs de kok aan de tafel uit wezen leggen dat de alcohol verdampt is, kan me NIET schelen ik ben ZWANGER!
Ow, dat vind ik nog meevallen... Mijn man heeft het een aantal jaar geleden mijn tas ingepakt, omdat ik laat moest werken en meteen door moest naar mijn weekendje weg. Heel lief natuurlijk alleen had hij de verkeerde tas meegegeven.... Zat ik daar in de boesboes met een boksershort en bokshandschoenen...
Ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit. Je hebt er zo hard voor gevochten.. en dat zegt niet dat iemand die makkelijk zwanger is niet voorzichtig is natuurlijk.