Beste meiden! Ik heb een probleempje. Zoals je hieronder ziet heb ik nogal een wisselende cyclus (variërend van 28 tot 36 dagen). Vandaag zit ik op mijn 22e dag. Sinds drie dagen heb ik last van bloedverlies en krampen in mijn buik. Ik vind het heel vreemd, want dit heb ik nog nooit gehad... Ik maak me er eigenlijk ook best wel wat zorgen over. Ik ben te eigenwijs om een tampon in te doen, omdat het gewoon nog niet kan dat ik nu ongesteld wordt. Het is gewoon te vroeg, toch?!? Meiden, willen jullie me helpen? Ik maak me best wel zorgen... Alvast bedankt, een bezorgde Josien
dat is inderdaad wat vroeg zeg! ik zou het niet weten meis ik zou allang denk ik naar HA gegaan groetjes
hoi josien, heb zelf ook vrij lange onregelmatige cyclussen en heb het vorige maand ook gehad een dag of 4/5 wat bloedverlies en toen niks meer en een week of zo later ineens ongie. heb ook geen idee waar het vandaan kwam ofzo heel vreemd was het eigenlijk; dus sorry kan je ook niet echt verder helpen succes groetjes sabrina
Nou ja, op zich denk ik dat het niet zo rampzalig is om meteen naar de dokter te rennen. Alhoewel mijn mannetje zei dat hij eigenlijk wel wilde dat ik een dokter kon spreken. Ik zie trouwens wel dat ik hierboven schreef dat ik last heb van bloedverlies. Misschien klinkt dit iets te dramatisch. Het is niet zo dat ik enorm veel bloed verlies, maar ik verlies toch wel regelmatig wat (gisteren en eergisteren alleen 's avonds, maar vandaag de hele middag al). Pfff... het lichaam is een raar iets. Ik wou dat ik me er niet zo'n zorgen over hoefde te maken...
Zou het echt niet je ongi kunnen zijn, je schrijft al dat je cyclus onregelmatig is. Zelf had ik altijd een cyclus van ongeveer 28 dagen soms 27 nu de laatste paar keer een cyclus van 23/24 dagen ook veel korter dus. Ik weet het natuurlijk niet maar het zou kunnen toch?
Hmmm... zou dat echt kunnen?!? Zeker nu het de laatste paar cyclussen er steeds op lijkt dat de cycli langer worden... En dan nu ineens van 36 dagen naar 22 (of eigenlijk 19, want dit is de derde dag dat ik last van 'spotting' bloedverlies heb)?!? Ik vind het eerlijk gezegd erg onwaarschijnlijk klinken...
Hoezo kan echt niet? Is echt TE vroeg? Weet je wanneer je je ei hebt gehad? Dat het altijd lang is geweest wil niet zeggen dat het niet een keer kort kan..... Succes meid. Elmo
Helaas heb ik deze ronde overgeslagen voor wat betreft het temperaturen. Als ik naar mijn afscheiding kijk heb ik dag 17/18 mijn eitje gehad. Ik baal nu eigenlijk wel dat ik niet heb getemperatuurd. Dan had ik iets meer kunnen zeggen... Ik voel me echt beroerd... Zou het echt over zijn deze ronde?!? Dat betekent dat de gang naar het ziekenhuis dan vanaf nu in ieder geval gemaakt kan worden... Dubbel gevoel allemaal .
Dit was ronde 8 toch? Hoezo gang ziekenhuis? Zou het denk ik nog even met tempen proberen...denk ik.... Elmo
Laat ik het zo zeggen... niet zozeer ik zal de gang gaan maken, maar mijn mannetje. We hadden een verwijzing gekregen van de dokter om zijn zaadjes te laten testen. Dit heeft te maken met de nierziekte van mijn vader voor wie ik in de toekomst misschien ooit een nier af zal staan. Zwanger worden doe je normaal gesproken (gelukkig maar) in een conditie die zo goed mogelijk is. Vandaar dat we nu al mogen testen.... Dus... ik kijk het nog maar even een paar dagen aan, maar ik vrees dat dit dan de aanvang wordt van ronde 9 ...
Goedemorgen lieve meiden, Ik vrees toch dat de hun werk aan het doen zijn... vannacht toch maar een tampon in gehad en het lijkt toch wel een echte ongesteldheid. Ik snap er helemaal niets meer van... en voel me heel verdrietig... Josien