Hallo allemaal, Ik heb net een ovu-test gedaan en deze was erg positief. Op mijn banner is te zien dat ik over twee dagen mijn ongi heb. Ik durf het bijna niet te hopen, maar is dit dan eindelijk het nieuws waar ik al maanden op wacht? Wie heeft hier dezelfde ervaring mee? Over drie dagen wil ik pas echt een zwangerschapstest doen. Groetjes Franka
je hoort het wel vaker ja dat als je zwanger ben dat de ovu test dan posi aan slaan. ik hoop het voor je. succes ermee.
Ik heb dat een paar dagen geleden ook gedaan omdat ik geen zwangerschapstesten in huis had en ook had gehoord dat een ovu test ook positief uit kan slaan. Bij mij was hij idd positief, dus volgende dag een zwangerschapstest gedaan en zie nu zwanger. Dus wie weet, ik hoop het voor je! Groetjes Diaantje
Als je normaal gesproken heeft regelmatig bent, is dat wel erg frappant! Maargoed, je weet het pas als je een positieve zwangerschapstest hebt. Maargoed, kijk maar eens in mijn album. Daar staat een foto van een positieve zw-test en een licht positieve ovu-test die zijn genomen toe ik nog zwanger was (bijna 6 weken).
Ik zal jullie natuurlijk laten weten wat de uitslag is Luusje, jij ook veel succes en wie weet hebben we tegelijk goed nieuws. Groetjes Franka
Hallo! Zag gisteren deze berichten en dacht......laat ik dat ook eens proberen! Nu heb ik twee dikke strepen op mijn ovulatietest staan! Wat nu? Zou ik echt zwanger zijn? Sommige verschijnselen heb ik wel, maar kan het toch niet echt geloven. Wat denken jullie? Liefs Divanaatje
Het kan uiteraard altijd, maar een ovulatietest is nog geen zwangerschapstest. Doe dus een zw-test en je weet het!
Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien, ben ik zwanger Ik heb vanochtend een test gedaan en de streep was super duidelijk. Erg leuk, vooral ook omdat mijn zusje gisteren vertelde dat ze 11 weken zwanger is! Ik kan mijn geluk niet op en bel morgen direct naar de huisarts. Een positieve ovutest voor je Nod (er vlak voor, bij mij twee dagen) kan dus een teken zijn van een zwangerschap. Ik zal proberen de test in mijn album te zetten. Groetjes van een hele blije Franka
Nou, ik heb vanmorgen ook een testje ertegenaan gegooid; het resultaat is: ZWANGER! Hier dus nog een levend bewijs van een positieve ovulatietest die eindigt in een positieve zwangerschapstest. Liefs, Divanaatje