post.nl

Discussie in 'De lounge' gestart door cindybaby71, 23 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

wie weet of de post ook morgen op 24 december pakketjes brengt?

ik heb nl deze week nog wat besteld maar nog niet ontvangen?terwijl op de betreffende site staat pakket verzonden.
    en nog een vraag, als ik de track en trace code in typ staat er kan de zending niet vinden?van een ander pakketje.

wie heeft hier ervaring mee?;)

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Post nl heeft geen vertraging met pakketbezorging volgens mijn. Ik heb verschillende dingen besteld en alles is dag er op netjes bezorgt. Is het niet bij de buren bezorgt en hebben ze weer is geen briefje achtergelaten? Morgen wordt er gewoon gewerkt als je normaal zaterdag werkt dus denk wel dat ze bezorgen

3. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt mij dat ze morgen gewoon pakketjes bezorgen hoor.
    Anders even klantenservice bellen. Kun je meteen je andere vragen stellen.

4. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ja, volgens mij zijn ze morgen gewoon aan het werk en bezorgen ze dus ook pakketjes

5. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    als het goed is word er morgen ook be zorgd

6. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    durf het niet zeker te zeggen hoe het zit met pakjes eigenlijk.. brievenbuspost is wel een bende, sommige dingen komen de dag erna netjes aan maar heb ook pakjes vanuit mijn webwinkel die gewoon al een week onderweg zijn :'( echt erg vervelend...
    zit zelf ook op een paar dingen te wachten die er helaas nog niet zijn dus ik hoop echt dat ze morgen wel bezorgen...

7. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik heb zelf een webwinkel en veel pakketjes verzonden, mijn klanten hebben alles een dag later ontvangen.... dus gelukkig geen vertraging gehad! vandaag gaan er weer pakketten met de post mee en die worden morgenmiddag bezorgd bij mijn klanten. ik verzend wel alles aangetekend, de meesten vragen hier ook om zodat het niet zoek kan raken in de kerstdrukte bij postNL....

zelf krijg ik als het goed is vandaag mn nieuwe meubelen bezorgd... :p

8. cindybaby71

nog niks geweest:( hopelijk komt het morgen nog voor de kerst;)

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hier van de week ook een pakketje verzonden en is nog niet aangekomen.. Track en trace kan geen zending met dit nummer vinden.. Op zich niet zo raar, gebeurd wel vaker met de T&Tcode..
    Hier wel 3 dagen op een pakje van Bol.com gewacht en volgens onze pakketbezorger is er wel een vertraging door de drukte.. Maar misschien is dat dan per regio verschillend?

10. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik kreeg vandaag een pakketje aangeboden, maar ik moest ervoor betalen en had geen geld in huis, toen zei hij dat hij morgen weer langs kwam. Dus morgen wordt er gewoon bezorgt

11. cindybaby71

bedankt dames,het pakketje is aangekomen!

Deel Deze Pagina