Lieve meiden, ik las net in de Lounge dat het vandaag nationale complimentendag is... En ik wil graag mijn complimenten aan jullie geven. Aan jullie doorzettingsvermogen en geduld, want dat is vaak vast hartstikke moeilijk. Ik neem regelmatig even een kijkje hier en dan denk ik, wat is er toch een hoop verdriet rond zwanger worden, en zoveel mensen beseffen dat niet denk ik. Wilde jullie gewoon even een hart onder de riem steken en zeggen dat ik jullie het allerbeste toewens. Meiden, laat de moed niet zakken! Liefs Lilith
Wat ontzettend leuk dat je dit berichtje schreef! Nationale complimentendag, ze verzinnen wat tegenwoordig! Grappig zeg, nou mijn compimenten hoor voor dit bericht! Hardstikke super! Liefs Ester
idd erg lief en fijn.. er word soms heel anders over gedacht.. maar hebben we het nu niet over toch en alle meiden die al veeeeeeell verder zijn als ik, respect!
Lilith nationale comlimentendag vandaag dus?! En dan zo'n lief berichtje van jou! Dat verdient ook een compliment! Groetjes, Eva.