Wie heeft ze al geprobeerd? De Early testen van de action. Is het een aanrader of niet? Heb ze liggen, dacht voor dat geld...😬 Moet nog even geduld hebben tot dinsdag/woensdag maar ben benieuwd of jullie blij zijn met deze testen.
Ik testen er pas 12 dpo heel licht mee... eerder niet. Maar maakt ook uit hoe snel je lichaam hcg aanmaakt na de innesteling. ik zou zeggen, probeer lekker want ze zijn idd niet duur
Eerlijk gezegd zag ik juist eerder op de normale test een tuurstteepje dan op de early. Ik koop daarom alleen nog maar de goedkoopste ;p
5 dagen voor NDO een heel licht streepje! En die liep ook mooi op. Maar omdat ik niet wist of het goede testen waren, heb ik dezelfde dag ook getest met de kruidvat testen en daar had ik ook een heel licht streepje op. PS het streepje was wel zo licht, dat ik de test bijna wilde weggooien en ineens dacht, ik zie toch vaag iets anders
Ik heb er wel eerder positief mee getest dan met de gewone van de action. Eerst de early positief, toen de 2v5 en toen de gewone action test. Alle drie oplopend vanaf 10 dpo bij bij. Bij mij was de early ook echt eerder positief dan de gewone.
Yep! En net zoals dat de een al zoveel dagen voor NOD een dunne of dikke streep heeft en een ander pas op NOD. Maar aan je banner te zien kun je over 3 dagen testen, dan zou ik de early al proberen. Volgens mij kan dit 4 dagen voor NOD.
Ik heb een korte lf dus als ik vandaag zou testen dan test ik op 8dpo 😉 Wil dinsdag/woensdag testen op 10/11dpo.