Zoë niet. Te 13 in een dozijn. Ella of Nola beiden wel oké al vind ik Nila wat vlotter dan Nola. Bij Nola denk ik al gauw aan de jongensvariant Nolan wat ik een hele volkse naam vind Geen idee of je de naam van je zoontje wilt delen (of wilt zeggen in welke richting zijn naam zit)? Vind t persoonlijk wel belangrijk dat namen van broertjes/zusjes daarbij passen. Los kies ik dan nu voor Ella maar weet dus niet of die goed combineerd met de naam van grote broer.
Ik heb voor Zoë gestemd. Ella is leuk maar als ik die naam hoor heb ik meteen dat liedje Ella Elle L'a in mn hoofd en Nola vind ik een beetje tuttig ofzo.. Nova, Niva of Nila leuker.
Ik heb gekozen voor Zoë, dat is ook de tweede naam van mijn dochtertje! en vind hem nog steeds mooi! Hoor hem ook (bijna) nooit!
Zoë is niet mijn smaak. Ella vind ik lief en tijdloos inderdaad. Nola is voor mij tweede keus. Vind het wel een frisse naam, maar wat minder 'neutraal' oid.
Ella is ook mijn favoriet! Mijn zoontje heet nni.F (andersom). Misschien ook een 13 in een dozijn, maar het was voor ons de naam hihi. Welke namen vind je bij zijn naam passen? Ben benieuwd.
Ja dat had ik eerst ook met dat liedje haha, maar ik vind de naam toch heel mooi. Nova vind ik ook leuk, maar ik toch een heel ander karakter ofzo
O ja nu je het zegt weet ik het weer Ken wel veel jongetjes die F. heten maar dat maakt voor mij persoonlijk nog niet meteen dat het een 13 in een dozijn naam is hoor. Stemde eerder al voor Ella en daar blijf ik nu dan ook bij. Nola tikkie te volks. Vind ik niet van F. dus wat mij betreft passen die twee niet bij elkaar. Zoë vind ik er niet zo bij passen omdat ik het een wat zeurderige naam vind. Van Ella juist leuk dat het net als F. twee dezelfde medeklinkers achter elkaar heeft PS: dat "Ella liedje" draai ik sinds jaar en dag helemaal grijs, maar had niet direct die associatie.
Ella vind ik leuk, een vrolijke, lieve en tijdloze naam. Nola en Zoe vind ik allebei wat te veel modenamen.
Grappig dat meerdere mensen Zoë zeurderig vinden. Wij vinden dat juist een vrolijke naam. Helemaal eens over Ella haha.