meisjesnamen..

Discussie in 'Babynamen' gestart door springxsummer, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Hallo.

Onze dochter heeft 2 namen haar 2e naam is vernoemd.
    Nu krijgen wij een 2e dochter en daar hebben we 2 namen voor waar we helemaal gek op zijn.. n.ina s.ophie
    S.ophie stond al hartstikke hoog maar vind n.ina zo leuk dus me vriend kwam er mee er 1 naam van te maken n.ina-s.ophie maar dat is misschien wel teveel van t goede. .aangezien onze dochter.r m.aeve heet (m.eevie) dus wat stoerder haar 2e naam is r.obine nu dachten we eraan om onze babygirl dan 3 namen te geven. . Beetje "oneerlijk" de een 2 de ander 3 maar vinden s.ophie zo leuk!!
    Word vast allemaal wat verwarrend voor jullie haha
    Maar vroeg me af wat jullie ervan vinden en of jullie het vinden passen vooralsnog moeten we t lekker zelf weten maar vind t fijn ook reacties te lezen van andere mensen en ik weet natuurlijk dat meningen verschillen en er daardoor ook minder leuke reacties kunnen komen :)

En zijn er misschien nog suggesties voor andere namen?
    Gwn ff alles op een rijtje hihi vind ik leuk!

2. pipootje

pipootje Niet meer actief

t zijn leuke namen maar n.ina is niet echt een naam wat bij jou past
    sophie daarin tegen wel,
    maar skeet je moet zelf weten welke namen je het prinsesje wilt geven, wat maakt het uit wat een ander ervan vindt
    als jij ze mooi vindt moet je het gewoon doen!!
    m.aeve en n.ina
    trouwens ik zat zo te kijken naar de naam n.ina maar..
    als je kijkt naar mijn laatste naam staat dr ook ina haha alleen de n ontbreekt
    hiihihihihihihihihihiiihi
    nee, ik vindt ze mooi hoor, als jullie al zeker zijn van de namen en jullie willen dit graag zo...wat houdt je tegen? de mening van andere?? daar moet je niet naar luisteren ookal vinden andere het niet mooi...
    tis jou kind en niet die van hun!!

Loveuux xx

3. springxsummer

Ik zeg toch ook doen toch wat we zelf willen..was f f vergeten dat je mee las hahaa whoops nee maae zijn nog niet erg zeker en n.ina past wel bij me hoor let maar op als onze dochter wel zo heet dan gaat t vanzelf passen hahahaha.
    Nja zijn natuurlijk nog niet zeker hihi

Ly2

4. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Nina-Sophie is leuk!!!
    Een 3e naam erbij? Ff denken!

Nina-Sophie Aimee
    Nina-Sophie Alexis
    Nina-Sophie Bente
    Nina-Sophie Grace
    Nina-Sophie Giselle
    Nina-Sophie Helena
    Nina-Sophie Jill
    Nina-Sophie Jolijn(e)
    Nina-Sophie Mylene
    Nina-Sophie Olivia
    Nina-Sophie Phileine
    Nina-Sophie Quinn
    Nina-Sophie Romee
    Nina-Sophia Tara
    Nina-Sophie Vajen
    Nina-Sophie Zara
    Nina-Sophie Zoe

TOt zover haha :p

5. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ik ken een nina-sophie, hoe toevallig!
    Kan dus prima, lekker doen waar je je goed bij voelt!

6. springxsummer

Bedoelde dus eigenlijk omdat onze 1e dochter 2 namen heeft waarvan 1 vernoemd wil ik dat ook voor onze andere dochter alleen als t n.ina s.ophie word dan hebben we al 2 namen maar geen vernoeming dus vandaar dan miss een eventuele 3e naam als we n.ina en s.ophie niet als 1 naam doen.
    Verder vroeg ik wel naar suggesties indd hihi
    Misschien zit er toevallig een vernoeming bij haha.
    Ik wil gewoon veel namen gezien hebben en zeker weten dat de namen die we nu hebben " t beste" voor ons zijn.
    Want ken mezelf wel dit had ik bij me 1e dochter ook ze had toen 3 namen en door goed na te denken kwam ik dus nop r.obine en dat was meteen een vernoeming naar 2 personen.

7. springxsummer

Wat toevallig! Zijn echt mooie namen.
    We doen ook lekker waar we ons goed bij voelen hihi
    Mensen wennen wel :)

8. springxsummer

Heb het er even achter gezet :)

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Als je Nina-Sophie als roepnaam gebruikt en daar nog een vernoeming achter plakt heeft ze ook gewoon 2 namen toch?

Spreien jullie M.aeve trouwens uit als Meevie? Bijzonder, ik ken het alleen als Meef :)

10. springxsummer

Zitten dus te twijfelen of we n.ina-s.ophie als 1 naam doen of een 1e en 2e.. als we t als 1 naam doen dan kan er nog een naam achter dan heb ze er als t ware 2.. maar denk toch dat t er dan 3 worden.. en aan de ene kant denk ik tja waarom perse vernoemen als we deze 2 namen gewoon goed genoeg vinden..lastig allemaal maar hebben de tijd haha

Wij zeggen ook vaak meef maar m.eevie kan ook zo hebben we t eigenlijk bedoelt de "ve" als "vie" net als in "me" (mie)

Deel Deze Pagina