ja toen ik er achter kwam dat ik hem vergeten was ben ik er ook niet meer aan geweest want we wilde tog kindere ... maar de dag van mijn laatse ongi was 9de daarna niks meer gehad dus was ik 22ste brugtbaar? ja toen hebben we ook egt elkedag geklust en ook eeerder"
ja ik ga me best doen hahaha ik vind het allemaal wel spannend misschien tog raak of tog dat ontpille dan naja afwagte dan he . he wat brrr dat wagte vind ik egt niet leuk
ik heb ook wel gebloed... een klein beetje 2 dage of zo egt niet veel was egt rood en wat rozige maar dat duurde maar 3 dagen en nu niks meer mijn ongi als die er aan komt voelt egt anders aan als wat ik nu voel maar ja kan idd ontpille zijn we gaan er ma vanuit hoe K..u ik dat ook vind maar goed haha
Dat kan hoor, zo weinig ongi. Heb het zelf ook.. Deze maand en vorige maand. Maar een paar dagen, weinig tot geen krampen. En veel bruin en donkerroodverlies. Je ongi kan heel erg veranderen na het stoppen met de pil. Dat blijkt maar weer
ja idd maar ja kans heb je altijd he kan pas testen op 6 febru... naja we zien het wel kheb net berkent en zo weet dat ik mijn syclus in de war heb nu maar ja het kan altijd en anders blijve proberen
daar ben ik alweer heheh ik had net even na mijn huisarts gebeld voor nog wat advies en zo maar mijn dokter was er niet kreeg ik zo vrouw eraan ja iemand van daar en die vertelde mij dat als ik meerdere keren de pil was vergeten en 7 dagen ervoor en ernaa veel sexueel contackt heb gehad de kans heeel groot is dat ik tog zwanger bent en dat ik tog gewoon ongi kan worde maar dat is dus dat ontrekingbloeb... en dan kan ik alsnog zwanger zijn maar dat hoefd niet de kans is wel groot zij ze... en ja ze zij dat teste dus nou geen zin heefd omdat ik nu niet meer alles precies weet en omdat k dan nu de pil ook niet meer slik verder ze zegt dat ik ook kan langs kome of dat ik nog even weekje af wagt naja dat doe ik maar hahaha
is het normaal dat je zo veel zin hebt in lekkere dingen? of komt dat misschien ook door dat ik nu geen pill meer neemt...
hey ik ben hier nieuw ... ik heb namelijk eenvraagje .. ik moest men eerste pil terug pakken donderdag en dat heb ik gedaan en vrijdag ook..; zaterdag en zondag ben ik ze vergeten en ben namelijk intiem geweest is er nu kans dat ik zwanger ben? veel liefs, x
Nou, ik weet natuurlijk niet of ik zwanger ben, maar ik heb dus absoluut geen zin in eten... Dingen die ik heel lekker vond spreken me nu niet meer aan... Is waarschijnlijk wel bij iedereen anders
hey.. ik heb horen zeggen dat dat bij iedereen anders kan zijn ! de ene heeft heel veel honger de ander niet! weet jij ms dat ik zwanger kan zijn? ik moest men eerste pil terug pakken donderdag en dat heb ik gedaan en vrijdag ook..; zaterdag en zondag ben ik ze vergeten en ben namelijk intiem geweest is er nu kans dat ik zwanger ben? pff kvoel me zo onzekr en jong! , liefs!
haha ja dat is bij mij ook de vraag ben hem ook 5 keer vergeten ... dus ik pak hem ook verder niet meer maar nog altijd niet ongi en dat moet ik morgen worde normaal maar ik heb ook van alles kramp ja ik weet niet wagte maar af als ik jou was zou ik gewoon even uit reken waneer je ongi moet worde en dan weekje later maar eens testje doen?
de kans zit er altijd in je hoef maar een keer de pil te vergeten en het ken raak zijn is bij iedereen zo verschillend de een moet er heel lang op wagte en bij de andere is het zo gebeurt
Hoi Mijzelf, Natuurlijk is er altijd een kans dat je zwanger bent als je je pil vergeet, maar ik zou me nu niet onmiddellijk zorgen maken... Ik zie dat je 17 bent en aan je berichtjes te horen ben je niet echt van plan nu al zwanger te worden? Maak je niet onmiddellijk druk, wacht af, neem je pil verder, en als je ong moet worden en je word het niet doe dan een testje. Te snel panikeren is nergens goed voor!
ja dat is zo 17 ik denk ook niet datje er nu al een wilt ... maja even afwagte ik weet dat het moeilijk is heb er zelf ook last van dat wagte brrr maar ja ik heb stiekum tog nog een testje gedaan daar net en die was ook ligt te zien en nu bleef die de vorige keer was die naar paar seconde weg dus misschien moet ik maar langsaam beetje blij worde of zo of heef dat streepje er niks mee te maken als die ligt is ...?
Wel, een streep is een streep ! Maar misschien beter nog even afwachten en als je overtijd bent nog eens testen? Wachten is lastig, maar geduld wordt beloond
hey jah natuurlijk denk ik er nog niet aan om een baby maar jah... ze zeggen dat de eerste week de week is waar dat je het snelst zwanger kan geraken en dat je 7 dagen beschermd moet vrijen... afwachten dus x
hey natuurlijk ben ik niet van zin om zwanger te geraken ..; ik zal de pil verder innemen en afwachten en hopen want 17 is nog wa jong vink alvast bedankt! , x
hahaha ja ik weet dat ik moet wachten maar ik ben echt zo dat ik heeeel moeilijk kan wachte als ik iets best graag wil weten naja dan wagt ik nog maar even hahaha ik hoop dat het echt gelukt is ... ik zie dat jij overtijd bent? zwanger dus of weetje dat nog niet? naja ik heb er niet zo heel veel verstand van van dat syclus en die helle menstruatie gedoe.. hahaha maja waar heb jij allemaal last van