Ik weet het nog niet, ben intussen 30d overtijd maar heb nog niet positief getest. Ik wacht nog af...
jah dat weet ik.. maar zaterdag morgend heb ik een heel kleine beetje bloedverlies.. dus ik dacht geen probleem . de dag erna wee rvegeten.; mar nu hoorde ik zeggen dat je dan een eisprong kan hebben...
ja ik hoop dat ook voor iedereen trouwens die er graag een wil ben benieuwd of het bij mij ook zo zou zijn hahaha
naja ik hoop bij mij van wel... en heb ook best opgezete buik als ik er op lig dan voelt het heeel vreemd aan en toen ik helletijd terug gestopt was met de pil dus dat ontpille had ik dit niet en nu heb ik egt helle andere rare dinge dus ik weet het verschil wel van de vorige keer... naja k hoop dat het raak is bij mij en ja als k jou was zou ik even de huisarts belle en kijke wat die er van zegt .. 2 pilletjes zijn teveel he in de eerste strip is egt niet goed hahaa maja iedereen vergeet ze wel eens en ja somige worde zwanger en somige niet ik hoop voor jouw dan van niet laat me wat weten (K)suc6
ik hoop het voor jou ook! kzou zegn succes en niet te veel aandenken! mjah heeft dan veel verschil 1 of 2 pilletjes? natuurlijk ist beter van niet bij mij om zwanger te geraken maar als het zo is is het ook natuurlijk van harte welkom.. maar we zien wel .. ik laat je het wel weten als het zo is of niet.. ik denk dat ik vandaag maar eens zal bellen .. kunndn die geen bloed nemen ofzo? of is dat ook nog te vroeg .
naja ik denk van wel... eerlijk gezegt zou ik dat eens vragen maar ik zou het eigelijk niet weten bel gewoon eens en ja dat is een verschil 2 pilletjes er zit zoveeel uur tusse dan werkt het gewoon niet zo als het moet ... en dan zitte er heel veel kanse in datje zwanger bent of nog zwanger kunt rake dan is de pill gewoon niet meer veilig toen ik erachter kwam heb ik ook niet meer verder geslikt maar bij mij is het wel tijd ik wil het super graaag dus daarom dat ik dan niet verder slik maar bel maar eens na je huisarts en laat me wat weten
heb net gebeld! hij zei dat ik veel kans op zwanger zijn kan hebben of kan worden! ik ben nu een week niet meer beschermt zegt hij.. bloed laten trekken is nog ietsj te vroeg zei hij .. hij zij gwn afwachten .. pff... leuk is anders mjah ... heb jij nog andere sypmtonen ? x alvast bedankt hé meisj!
naja ik had donderdags 15 januari me pil nog moete neme en heb die toen die week vergeten dus en zo als ik reken is mijn vrugtsbare periode 22ste geweest en we hebben die dagen ook flink geklust.. dus en toen k er achter kwam dat ik hem vergeten ben ben ik gestopt met de pil ik had in die week 3 dagen lang beetje roze veeg en heeel klein beetje bloedd was zo weg heb verder dat niet meer gehad verder veel krampe dit zijn niet egt ongi krampe zo als ik al had vertelt ik weet wat ontpille is maar dit i gewoon heel vaag .. verder last van mijn onderbuik in mijn lieze soms links soms rechts en best wel huilerig k huil niet vaak maar als er iets mis ga lig ik te jengele veel zin in lekkere dinge zo als zoetigeheid snoep en zo veel moeh egt ben kapott en als ik ga sporten dan denk ik af en toe zo van boh wat voel ik me slegt egt beetje raar allemaal maja ik hoop het heb het er allemaal voor over die rare dinge hahaha en wat heb jij dan kusjess
neen dat nog niet... als ik het zekr zou zijn zou ik het direct zeggen .. maar ze zullen wel boos zijn denk ik ..
Ja maar het is niet leuk voor je om de twijfel alleen te dragen. Ze zullen boos zijn, maar je bent hun kind en ze zullen je uiteindelijk steunen en proberen helpen.
ja dat van belgie.. ik leesde jou zinne en dat was egt typis belgies:hahaha naja mijn nigt gaat ook met een belg en ja als ik die hoor prate en hoe die typt precies zo als jij nu net typte haha dat is wel even grapig ... maar goed ... even verder ik zou het inderdaad ook aan jou ouders vertelle die kunne je wel helpen en meer inligte en misschien wel even metje na de dokter gaan ze zulle misschien wel boos zijn maar dat is altijd maar even
pff dat weet ik maar ik ben zo een koppig iemand.. als ik iets zeker weet zal ik het drect vertellen zelfs men vriend weet het ook nog niet... pas als ik zeker ben dan zal ik het zeggen en dan mogen ze zegn wa ze willen...