lieve mense ben ik nou zwanger of niet help me

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shayenna, 23 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mijzelf

mijzelf Lid

27 jan 2009
    96
    0
    0
    studente
    ik weet het kvoel me zo vree ambetant kzou graag zekerheid wille, hebbn .; maar ik wacht wel af.. tzal ms zo niet zijn .. tkan ms gwn pijn zijn en opgezwollen gevoel van men operatie aan men baarmoeder in 2007 mjah toevalig benknu men pil 2 x vergeten .. we zien wel zekr :rolleyes:

2. shayenna

shayenna Actief lid

23 jan 2009
    162
    0
    0
    nagels
    maastricht
    ja oke dat zou ik zelf denk ik ook doen misschien wel verkeerde keuze maar tog ... al die stress en misschien wel voor niks... maar dan zou ik wel metje vriend erover prate ... en samen die test strax doen

3. Julied

Julied Actief lid

23 jan 2009
    274
    0
    0
    Belgium
    Oei operatie aan je baarmoeder? Wat had je voor?

4. shayenna

shayenna Actief lid

23 jan 2009
    162
    0
    0
    nagels
    maastricht
    ja wie weet praat er metje vriend over dan ... hij zal heus niet kwaad zijn hahaa

5. mijzelf

mijzelf Lid

27 jan 2009
    96
    0
    0
    studente
    een vergroeining in men baar moederen dus er was een wondje aan men baarmoeder en een stuk van men baarmoeder is daar aan gegroeit..; wel pijnlijk....

6. mijzelf

mijzelf Lid

27 jan 2009
    96
    0
    0
    studente
    jah dat weet dat zalk maar doen vanavond als hij thuis komt van zen werk... maar een testje doeje toch meestal de periode rond dat je ongi word? ,x

7. Julied

Julied Actief lid

23 jan 2009
    274
    0
    0
    Belgium
    Klinkt inderdaad pijnlijk,hopelijk is alles nu oké?

Best wachten met die test inderdaad...
    Zeg wel tegen je vriend dat het niet zeker is, en dat hij niet teveel moet hopen he :)

8. mijzelf

mijzelf Lid

27 jan 2009
    96
    0
    0
    studente
    ik zal een test doen alsk een week ofzo overtijd ben ...
    jah idd want hij gaat weer te veel hopen vorige week vroeg hij wilde stoppen mej u pil... majah kheb geantwoord kebn nog maar 17 hé dus wacht nog maar 2 jaarkes:)

9. Julied

Julied Actief lid

23 jan 2009
    274
    0
    0
    Belgium
    Inderdaad, das heel verstandig! Geniet eerst nog van je schoolleven en jong zijn... En het feit dat je kan doen wat je wilt. Eens er een kleintje rondloopt heb je een grote verantwoordelijkheid. Het is ook belangrijk van zeker te zijn van je relatie.

10. mijzelf

mijzelf Lid

27 jan 2009
    96
    0
    0
    studente
    onze relatie gaat behoorlijk goed...
    en uitgaan enzo doe ik niet véél...
    mjah we zien wel wat er van komt ja of néé.. kzal het jou wel laten weten..x

11. Julied

Julied Actief lid

23 jan 2009
    274
    0
    0
    Belgium
    Ja laat zeker iets weten!
    Ik heb het niet over uitgaan hoor :) Ik bedoel gewoon, genieten van de tijd die je hebt met z'n tweetjes. Rustig blijven liggen op een vrije morgen, lekker lang douchen met twee, ... Kleine dingen die niet meer zo voor de hand liggen als het kleintje er is :)
    Je ziet, ik heb al over alle nagedacht :)

12. mijzelf

mijzelf Lid

27 jan 2009
    96
    0
    0
    studente
    héhé jah zo maar als je kindje er is kdenk dat je dan ook wel samen kan genietn van jé kindje !...;
    iets dat helemaal vn JOU is moet heerlijk aanvoelen... maar jah bij mij mag dat nog wel wat wachten maar bij jou is her er ms al..; ms bij mij ook wie weet maar laten we hopen é;)

13. Julied

Julied Actief lid

23 jan 2009
    274
    0
    0
    Belgium
    Je begint er steeds positiever over te denken he ;)
    Hou me op de hoogte!

14. mijzelf

mijzelf Lid

27 jan 2009
    96
    0
    0
    studente
    ja eigenlijk begin ik er positiever over te denken.. ja zekr ik hou je op de hoogte!
    x jij mij ook hé ;)

15. shayenna

shayenna Actief lid

23 jan 2009
    162
    0
    0
    nagels
    maastricht
    haha en mij ook haha:p
    ik ga dalijk weer sporten maar brr voel me zoo dik he echt gek maar ja.. heb me net een zak chips na binne gewerkt was eigelijk aan het lijne niet dat dat zo nodig is maar goed hahaha:p en normaal eet ik zo wat egt niet en nu ikzat op de bank en in eens besefte ik dat ik chips aan het eten was ik dag zo van dat is egt niet goed he hahahaha:p maja brrr
    ik wil zo graaag teste hee alweeer ik hoop egt daty raak is:D

16. mijzelf

mijzelf Lid

27 jan 2009
    96
    0
    0
    studente
    ja jij ook héhé :)
    jaja dat is wel een positief teken éhj dat je zoveel eet !
    testen maar!
    wnr gade een testje terug doen?

17. shayenna

shayenna Actief lid

23 jan 2009
    162
    0
    0
    nagels
    maastricht
    6 febru kan ik eigelijk pas teste maar ik denk dat ik vrijdag weer us een testje doe:D

18. mijzelf

mijzelf Lid

27 jan 2009
    96
    0
    0
    studente
    ik had net wel een beetje licht roze bloedverlies weet jij wat dit wil zegnn?,

19. shayenna

shayenna Actief lid

23 jan 2009
    162
    0
    0
    nagels
    maastricht
    bij het afvegen? dat had ik ook maar dat is al een week gelede of zo... normaal hebben mense dat welles als ze ongi worde maar ik heb dat nog nooit eerder gehad:D haha naja ik zou dat egt niet weten de meeste zegge dat je dat krijg voor je menstruatie begint en de andere zegt dat ze dat tijdens een zwangerschap hebben gehad naja ik weet het niet heb er voorheen nooit last van gehad hihihih:p ik zou het eens opzoekke moetje links naast staat zoekke typ je dat eens in misschien krijg je er antwoord op:D

20. mijzelf

mijzelf Lid

27 jan 2009
    96
    0
    0
    studente
    misschien krijglk terug men maandst wie weet hé
    kzal ies opzoekn se x

Deel Deze Pagina