ik was net even aan het zoekke en de meeste vertelle dat ze dat tijdens hun zwangerschap hadde de meeste ongf 2 a 3 dagen ik zelf had 3 dagen last er van .. en ja de meeste zegge dat ze dagte ongi te worde maar tog niet werde en ja zwanger dus naja ik hoop dat het bij mij dan ook zo zou zijn en ik lees ook dat mense dat hebben en dan paar dagen later wel ongi worde dus even afwagte spannendd:
ah zo/.. ja hopelijk voor jou hé ik had het ook de zaterdag een klein beetje en de strx ook maar het is terug weg... raar... mo kheb wel veel zeer aan men onderbuik..
hahaa ja zeg dat welik oook echt steekjes die van mij zijn egt geen ongi krampe of zo en met vlagen beetje misselijk en vooral smorgens dan word ik wakker en dan denk ik ieuwww brrr ik voel me dan egt vies en ja die misselijk dan als ik me dan gedoucht heb is het weeer goed beetje duizelig zo af en toe als ik teveel en te snel dinge wil doen
heb eigelijk ook wel last af en toe onder me arm me oksel zeg maar en dat trekt een beetje door nnaar mune borsten heel vaag allemaal brrr word zo gek van die onzekerheid
bij mij is het ook niet ech t echt echt men ogi gevoel in men buik .. tkan allemaal toeval zijn hé mjah we zien wel... doe maar snel je testj
ja héhé mjah ik zal nog ff moeten wachten ehj binne 15 dage moet ik normaal men maandstonden hebben dus ik zal nog maar ff wachten met de test zKR,,?
ja haha je moet id nog even wagte als je nu zou teste denk ik daty niet posi is naja proberen ken altijd maar zou weg gegooid geld zijn haha
haha ja ik de 6de spannend ik wil dat iemand voor mij pendeld misschien moetje dat ook us proberen lijkt me wel intersant xxxx
ah jah da lijkt me ook intressant maar voor mij zal het niet moeten denk ik ik zal niet zwanger zijn ze .. kheb vndmorgn een beetj bloed verloren...
als men 5 dagen na de eisprong bloed verlies of roze vegen heeft na afvegen kan dat duiden op innesteling als alles goed gaat word je 10 dagen later niet ongesteld gaat het niet goed tja dan komt de duivel neem maar eens een kijkje onder innesteldag .. roze veeg, ook hier onder zwanger worden staat die liefs isa
ik had de zaterdag roze veeg... gester ook.. vde morgend roze dan zowat donker bruin..; dus kweet het echt niet wat het is.. wat wil dat dan zeggen het bruine veeg? liefs, x
ik begrijp je niet goed? je vroeg wat een inestelling was dat is gwn dat een vruchtje zich in je buik nestelt meer weetk daar ook niet van .. nix met je ongi of sex te maken
oooh oke hahah dan weet ik het dus alsje dan over paar dagen noeem grof 10 dagen nog niet ongi bent na die roze veeg of zo dan is dat wel al een teke van een zwangerschap?
ze zeggen da toch.. maar ik denk wel dat ik ze ga krijgen ... men buik sta op gezwolen beetje pijn in men ondrbuik.. en het is nu niet echt een roze veeg maar meer donker bruin...
haha naja ik hoop dan maar voor je datje het word en voor mezelf van niet brrr wat een gedagte hahahaa