Hoi Banjer ik heb nog geen idee ik loop bij een gyno en die zij dat ik mocht komen voor een echo wanneer ik wil dus ik wil eigelijk wachten totdat ik 7 weken ben of zo want dan is volgens mij meer te zien. Hoop ik Bedankt dames! jennie72
Wauwie, lekker snel weer Gefeliciteerd meis en proberen te genieten! Zo'n mooie tijd vliegt vast snel voorbij
Van harte gefeliciteerd! Probeer er wel een beetje van te genieten. Snap dat het moeilijk is. Na mijn miskraam in juli ben ik nu ook weer zwanger. Zeker in het begin vond ik het genieten moeilijk. Maar dat gaat vanzelf beter!
Lieve mensen is heel moeilijk ervan te genieten maar ga het toch proberen! Ik kan niet wachten tot te eerste echo. Echt spannend. Bedankt voor jullie lieve berichtjes doet een mens goed. Maarhet heeft tijd nodig, en vertrouwen. groeten van een gelukki mens:jennie72
Tsjeee Jenny, Ik zie het nu pas.het is gelukt, je bent weer zwanger. Ik dacht is dat nou dezelfde Jenny die schreef : hoe snel zwanger na... Nou, zo snel dus! Heel veel plezier en hou je hoofd cool, X iris
Jennie + Hubbie: Gefeliciteerd! Geniet ervan Jennie, probeer je niet teveel zorgen te maken. Liefs, Jo.