Van harte gefeliciteerd meid ik duim voor je dat alles goed blijft gaan ik zelf ben ook weer zwanger na een miskraam in augustus ken die onzekerheid. maar we moeten positief blijven denken. wij krijgen in juli een heel mooi kindje liefs jane
Hoi dank je wel is gewoon die onzekerheid. Maar het komt goed we gaan ervoor! geen miskramen dit keer gewoon in JUli een prachtig kindje om vast te houden! jij ook veel succes he. En gefeliciteerd. Groeten jennie72
Van harte gefeliciteerd! Ik ben ook weer vlot zwanger gewordenna een miskraam, en nu toch al mooi weer 27 weken onderweg! Veel suc6 en geluk! liefs Tina
Onwijs leuk voor je, heel erg gefeliciteerd! Ik zal heel hard voor je duimen dat het goed gaat! Juli 2007 belooft een goede maand te worden groetjes, Sjaak
Lieve lieve jennie, wat zie ik nu aan je banner ?! Is het misgegaan meis ? ... wat ontzettend klote godverdomme ... Ik lees al een tijd met je mee en was zo blij voor je dat het raak was ! Ik wens je heel heel heel veel sterkte ! Dikke knuffel ..... -X-