Baby valt op rails

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door ratatosk, 9 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
  2. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    idd...;) dan liggen ze toch altijd los?
    Wat zullen de ouders zich rot geschrokken zijn.. en hopelijk gaat het goed met de baby.

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Oh ik nam eigenlijk aan dat ze in de maxi-cosi bedoelden. Maar een bak kan natuurlijk ook. Volgens mij kunnen ze daar ook niet vast in liggen, daarom nam ik ook die maxi-cosi aan.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Ja een kindje van 2,5 maand ligt altijd los in een bak...

Kan inderdaad zo gebeuren.

Ik ging ook wel met de oudste in de trein maar ik had haar in de maxicosi ( korte stukjes)

Schrikken zeg

5. knap

knap Niet meer actief

Oei schrikken. Kan het me ook voorstellen hoor. Had ook mijn baby.s los in de wagenbak. En soms moet je een trap op en soms droom ik nog wel eens van oeps als je gevallen was of wat dan had je baby zo der uit gevallen.... Kan ik nu nog van dromen. Dat ik zo dom was om met een wagenbak de trap op te gaan (ook trein iemand hielp mij en het ging gelukkig goed maar na de hand dacht ik van o je.) zou handiger zijn als ze in de wagen bak ook een beetje vast gelegd konden worden..

Grrrrrrrrrr.

6. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Wow dat is schrikken zeg...
    Maar bij mijn wandelwagen destijds zat wel een soort van tuigje wat je in de wiegbak kon gebruiken volgens mij,.....ik zou anders niet weten waar het voor was.
    Ik had een Bugaboo Frog,daar zat een wit plastic tuigje in met zwarte bandjes.
    Voor de buggy zit zat een standaard tuigje in.

7. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Jeetje die ouders zullen zich wild geschrokken zijn.
    Hoop dat het kindje er niets aan over heeft gehouden!

In de meeste kinderwagens ligt je kind los. Wij hebben een wagenbak die ook als autostoel gebruikt mag worden en daar ligt een kind dus wel vast in.

8. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Wat erg zeg :( Het is een duowagen zo te zien, maar een baby van die leeftijd ligt bijna nooit vast.

Erg voor de ouders zeg, wat zullen die geschrokken zijn!

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Idd een duowagen.
    Eng hoor! Ben hier ook zo vaak bang voor geweest.

10. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.294
    11.059
    113
    Bah wat naar! Moet trouwens wel heel onhandig gegaan zijn. Lijkt mij ook logischer om je kindje bij zo'n transfer uit de wagen te halen.
    Heb nooit moeilijk gedaan met kinderwagens of buggy's in de trein of tram, lang leve de draagdoek en bondolino!

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik denk dat het in dit geval gast over een maxi Cosi op onderstel. Dit denk ik omdat je een wandelwagen waarbij een kindje in de bak ligt wel heel ver voorover moet kantelen wil de baby er uit vallen. Ook wordt er dan niet gesproken over " kindje zat niet vast" . Uit bus of trein stappen is niet hoog genoeg om een bak zover te kantelen dat de baby er uit valt lijkt mijn.
    Een maxi Cosi klinkt gewoon logischer. Kind zit dan al wat rechterop en kleine kanteling naar voren en zonder riempjes aan valt het kindje er zo uit. Uit bus of trein stappen is dan voldoende om voorover eruit te vallen.

12. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Het was geen maxi cosi hoor. Duidelijk op foto's te zien.

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Idd lekker handig als je alleen reist met waarschijnlijk 2 jonge kinderen ( neem ik aan met duo wagen) kan je zeggen dat dat geen optie is ( mijn kinderen verschillen 20 maanden)

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Zie alleen de achterkant van de wagen en KLM zelf niet beoordelen of er een maxi Cosi in geklikt zit. Ken deze wagen ook verder niet. Misschien zon baby nestje. Ook niet erg stevig en kan ook zo uit een buggy kantelen als het niet vast zit . Een kind van die leeftijd in een gewone buggy lijkt mijn al helemaal onverstandig.

15. dekilene

dekilene Niet meer actief

Wat erg..
    Dit was altijd mijn grootste angst.:(

16. knap

knap Niet meer actief

In Delft als je in de trein richting Rotterdam stapt moet je zo wat een halve meter de trein in stappen. Perron is veel lager dan de trein. In stappen gaat wel maar uit stappen is een kunst op zich. En ook richting Rotterdam als je van Delft centraal het perron op wil met je een steile trap nemen niet te zuinig.

Ze zijn nu een treintunnel aan het maken... En hopelijk kan je dan wel normaal de trein in en uit stappen. Met kinderen en als invalide.

Je kunt wel naar Delft zuid gaan. Maar dat weet ook niet iedereen.

17. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Das idd schandalig dat dat er nog niet is. In Brabant tot nu toe altijd redelijk in en uit kunnen stappen. Hopelijk passen ze het snel aan

18. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.294
    11.059
    113
    O maar ook dan zou ik er niet over piekeren om met een duowagen te gaan slepen! Kleinste tegen je aan, voor de grootste eventueel een lichte buggy voor de grotere stukken, maar die kon bij het in- en uitstappen toch gewoon aan de hand met een klein tilletje met 20 maanden neem ik aan? Het enige nut voor een duowagen naar mijn idee is voor een tweeling...

Vreselijk he! De eerste keer denk je ook dat je zelf wat last hebt van je evenwicht, of dat je hallucineert omdat je thee ineens scheef hangt, maar nee, de trein helt echt helemaal over daar vlak voor t station... In Delft Zuid stoppen veel minder treinen, en is ook natuurlijk irritant als je net in t centrum moet zijn.

19. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Maar... hoe scheef hou je je wagen dan als je baby eruit valt?

20. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Deel Deze Pagina