Hallo meiden, Wil er alsjeblieft iemand voor mij (of meerdere) pendelen? Ik zou bet erg leuk vinden om te kijken wat daar uitkomt... wij gaan denk ik ronde 31 in en ik ben het wachten meer dan beu!! Ik heb in nov '10 een mk gehad met 7weken... Ben benieuwd wat er uitkomt... Alvast bedankt Groetjes maantje85
dit hoort hier niet te staan. hier onder staat een link met wie er pendelen enz! http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/15900-pendelen.html
Ja nou ik heb al heel vaak bij die link een bericht gestuurd naar de pendelaars, maar heb nog nooit antwoord gekregen en echt al meerdere malen hoor, jammer . Ik hoop dat jij wel antwoord krijg. s6
maakt niet uit. even melde dat je verkeerd heb gepost en doen ze er een slotje op succes met de pendels aanvragen
zou je zeggen als je GOED leest staat er dat je lang kan wachten op een pendel. de dames doen het uit plezier voor alles dames hier. en krijgen 10 tallen per dag binnen. deze pendelaars hebben ook een gezin en een prive leven. hou daar rekening mee
Zou volgens mij wel wat positiever gebracht kunnen worden. Kan me voorstellen dat flower het jammer vindt dat ze nog niets gehoord heeft. Ondanks dat ze waarschijnlijk GOED gelezen heeft, ze valt niemand aan toch? Let's stay positive
Ik ben niet Gimena, maar volgens mij moet je dan op dat driehoekje drukken in de rechterbovenhoek van je bericht. Ik heb deze maand trouwens ook voor het eerst gependeld en het is toch leuk ook al komt het niet altijd uit En proberen kan altijd.. Groetjes, Carlien
deze antwoordt krijg je heel vaak dat dames de pendelaar het niet snel genoeg gaat, als de dames goed lezen bij pendelen zien ze dat ook is een kwestie van lezen is niet bots aan gezegd.
onderaan kan je de pagina zien je alle mensen die online zijn, daar zie je dames met groene of een grijze naam. en dan even via pb vragen voor een slotje