Gaat jullie man/vriend mee met de afspraken tijdens de mmm? Mijn vriend gaat alleen met de afspraken mee waarin het behandelingsplan wordt besproken en zelfs dan kan hij niet altijd. Alle verdere onderzoeken heb ik alleen gedaan, wat ik trouwens helemaal geen probleem vind hoor maar ben benieuwd hoe jullie dat doen. Tot nu toe vind ik het allemaal best wel rap gaan en ervaar ik de behandeling nog niet als zwaar. Ervaren jullie het als zwaar?
De echo's deed ik vaak alleen. In het weekend ging hij wel mee natuurlijk. Maar bij puncties en tp's was hij er altijd bij. Bij gesprekken zeer zeker! Vind ik wel echt iets voor jullie alletwee hoor! Anders zo'n gesprek maar verzetten...als hij echt niet kan.
Mijn man gaat sowieso mee als we de punctie en terugplaatsing hebben. Met alle IUI's ook elke keer meegeweest naar de inseminatie. Vind ik ook niet meer dan logisch, want op de "normale" manier ben je toch ook bij de conceptie?! Verder is hij ook altijd aanwezig tijdens gesprekken en bij de hele nare onderzoeken ook. Als hij mee kan naar een meting, gaat hij ook mee. Mijn man werkt in ploegendiensten, en helaas doen ze bij ons in het ziekenhuis alleen 's ochtends echo's en dan kan hij twee van de drie keer niet mee. Dus dan ga ik alleen als we een follikelmeting hebben. Op zich vind ik dat ook niet zo erg, na 4 jaar weet je wel hoe dat gaat en wat je ongeveer kunt verwachten. Trouwens: Bij ons in het ziekenhuis willen ze ook graag dat de man zoveel mogelijk meekomt. Kinderen krijgen doe je met z'n tweeëen, dus dan hoort een vrouw niet steeds in d'r eentje te komen! En als ze mijn man bijvoorbeeld een hele tijd niet gezien hebben, dan vragen ze er ook naar. Vind ik ook niet meer dan logisch! Groetjes, Jippie
Voor de echo's ging mijn man niet mee, tenzij hij vrij was.. Maar werd er een behandelplan besproken dan nam hij gewoon vrij en was hij bij mij.. Ik vind ook dat hij erbij moet zijn... we willen alle twee toch graag een kindje krijgen.. Succes
Hoi hoi, Mijn mannetje gaat elke keer gewoon met me mee hoor, ook bij de inwendige echo's. Zwanger worden doe je samen, dus dit in mijn ogen ook. Ik vindt het ook wel prettig dat hij ziet wat er allemaal gebeurt en dat ook hij meteen weer de uitslagen te horen krijgt van de gyn. Groetjes Daffie
Mijn ventje gaat ook elke keer mee. Hebben ze vanuit het ziekenhuis ook aangeraden, je wilt tenslotte samen zwanger worden! Op zn werk deden ze wel moeilijk dat hij iedere keer weg moet, maar dat hoort er nu eenmaal bij. Groetjes Maamaa
Nou de echo's doe ik alleen, vorige keer is hij er bij geweest. Hij moet dan zoveel vrij nemen voor 2 minuten werk, vind ik zonde. Met de IUI gaat hij wel mee en natuurlijk bij besprekingen met de gyn.
Ik ga iedere keer alleen naar het ziekenhuis. We hebben het geluk dat ik naast het ziekenhuis werk. Hij niet. Als hij vrij neemt kost het ons geld, aangezien hij op uurbasis werkt. En dat vinden we zonde. Ik denk dat het ook wel met zijn cultuur te maken heeft, hoor. Een echte macho! Voor hem zijn die ziekenhuisbezoekjes vrouwenzaken. Hij doet zijn bijdrage wel thuis! Hij heeft zich in het begin wel laten nakijken en nam de uitslagen persoonlijk in ontvangst, maar dat ging niet zonder morren .
Nou, dan kunnen wij elkaar de hand schudden Ik vind de ziekenhuisbezoekjes verders niks bijzonders dus ik ga altijd alleen. Zo'n echo is twee minuten werk en mijn vriend vind het allemaal toch al niks om steeds naar het zh te rijden. Toen bekent werdt dat we de mmm in moesten hebben we ook afgesproken dat hij wel mee wilde werken aan het inleveren van zwemmers ed maar de verdere poespas moest ik doen en dat bevalt me prima. Nou ben ik ook de enige die graag kinderen wil. Mijn vriend doet het echt voor mij dus ben ik allang blij dat ie verders zo goed meewerkt.
mijn man is de eertse keer bij de intake mee geweest en gaat ook mee als we uitslagen krijgen. Zijn werk is erg lastig te combineren met ziekenhuis(vrachtwagen chauffeur). Hij belt altijd nadat ik in ziekenhuis ben geweest en past zich aan alles aan. Nu voor de uitslagen wilde het ziekenhuis mij niet eens alleen laten terug komen ondanks dat mijn man met zijn werk zit. Dat vind ik erg jammer. Ze zeiden namelijk in het begin dat wij de klant zijn en dat wij een keuze hebben wat we willen. Maar als het op bezoekjes neerkomt niet. Zoals echo's die doen ze alleen tussen 10.00-12.00 terwijl ik een baan heb van 8.00-12.00 Intake en dat soort dingen doen ze alleen op vrijdag rond 14.00 Dit is erg jammer.
Die van mij gaat mee als hij kan. En bij belangrijke gesprekken of nieuwe dingen was hij er ook bij. Maar gewoon voor de echo's end, hoeft hij van mij niet mee hoor..
Mijn mannetje wil altijd wel mee 8) is tot nu toe overal mee heen geweest. Ik heb niets te zeuren wat dat betreft heb ik een goudvinkje zeg ik dan altijd maar weer! We weten nog niet of hij nu ook bij elke inseminatie mee gaat, dat overleggen we gewoon. De eerste keer zal hij vast mee gaan en de rest zien we daarna wel. Leuk om te lezen hoe anderen dit doen trouwens...
Ook de mijne gaat altijd mee, het is wel eens voorgekomen dat hij niet mee ging omdat het echt niet kon. Maar eigenlijk is dat een uitzondering geweest. Het is ook iets wat we samen doen zeg maar.