Alles was perfect, zij was perfect...is perfect. Op 24-10 is onze lieve dochter Robin met 21 weken geboren. Er was niets met haar aan de hand, we hadden net de 20 weken echo achter de rug. Uit alle onderzoeken is niets gekomen, het zou bad luck kunnen zijn of baarmoedermond insufficientie. Mijn placenta is operatie verwijderd omdat hij na anderhalf uur nog niet losliet. Ik had ondertussen twee liter bloed verloren. Al die tijd heeft Robin bij mij op de borst gelegen, haar hartje heeft nog twee uur doorgeklopt. Ze mocht niet mee naar de OK, mijn vriend heeft haar toen overgenomen en slaapliedjes voor haar gezongen. Toen ik uit de OK kwam was Robin overleden. Ik mis haar zo verschrikkelijk en het doet zoveel pijn!! Ik zou er alles voor over hebben om haar terug te krijgen. Weet dat dit onmogelijk is en dat de pijn minder gaat worden. Het was mijn eerste zwangerschap en weet niet hoe de toekomst eruit komt te zien. Het verlies knaagt aan mij, ik heb het gevoel alsof mijn keel nog steeds wordt dichtgeknepen.
Jeetje meis wat heftig! Gefeliciteerd maar ook gecondoleerd met je dochtertje Robin. Heel veel sterkte!
Wat vreselijk! maar ook herkenbaar, we zijn onze kindjes wel niet in het zelfde trimester verloren maar ik denk dat t gemis t zelfde is. Ik wil je veel sterkte wensen en als je t niet meer trekt dat je even aan de bel trekt en hulp zoekt. liefs
Hey Polly, De tranen springen hier in mijn ogen. Wat een verdriet zeg! Ik wens je veel kracht toe voor de komende tijd. Groetjes, Chantal.
Lieve Polly, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en heel veel sterkte met het verlies. Wat is het toch oneerlijk allemaal, zoveel kindjes die geen eerlijke kans krijgen en zo gewenst waren! dikke knuffel
Allemaal erg bedankt voor het meeleven! Het is fijn om mijn verhaal kwijt te kunnen. Ik vind het zo erg voor veel van de dames hier op dit forum dat ze een soort gelijk verlies hebben moeten meemaken. Het is zo onwerkelijk, elke week denk ik weer aan hoe ver ik nu was geweest, de leuke plannen die we hadden en hoe ik er had uitgezien als Robin nog bij mij was geweest. Sinds afgelopen weekend zitten we in ons nieuwe huis. Een week na het verlies van Robin, moesten we het definitieve koopcontract tekenen. Zo heftig, we zijn op zoek gegaan naar een grotere woning in verband met de komst van Robin. Nu wonen we aan het water en het park, maar geen Robin die hier in de toekomst heerlijk zal spelen . Blegh..
Pfff wat heftig. Mij schieten ook woorden te kort Wil jullie heel veel sterkte wensen in deze harde tijd
Wat vreselijk! Kan me zo indenken dat je haar mist! Geef je gevoelens de ruimte, maak er tijd voor. Heel erg veel sterkte, voor nu en later.
Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd. Zelf zitten wij ook nog middenin het verdriet. 7 december is mijn lieve meisje geboren na 18 weken. Ik hoop dat je veel steun van je familie en naaste omgeving krijg, want dat heeft bij mij veel geholpen. Heel veel sterkte meis! Groetjes, Snoopy
Heel veel sterkte met het verlies van Robin. Mijn dochtertje heeft dezelfde mooie naam. Daar zit je dan in je nieuwe huis, terwijl je je het allemaal zo anders had voorgesteld, heel triest. Nogmaals sterkte in deze moeilijke tijd!
Wat ontzettend sterk was jullie meisje dat haar hartje nog zolang doorging. En echt verschrikkelijk verdrietig dat je zelf niet bij het overlijden kon zijn vanwege die placenta... Onbeschrijflijk. Dikke knuffel en heel erg veel sterkte voor jullie
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Robin.. Jullie zijn tenslotte papa en mama geworden. Maar helaas ook gecondoleerd met het verlies van jullie meissie. Het is gewoon oneerlijk hoe hard het leven kan zijn. Heel veel sterkte!