Lieve schoonmoeder

Discussie in 'De lounge' gestart door Myrthe, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNoor

MamaNoor Actief lid

14 jun 2009
    425
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn schoonmoeder is ook heel lief. Staat altijd voor ons klaar en mijn zoontje is ook een echt oma's kindje:) Ben er heel graag en voel me ook thuis daar, soms iets te:D
    Schoonvader is trouwens ook heel lief. Ik bof wel met ze, want weet dat het ook anders kan.
    Mijn eigen ouders zijn trouwens ook lief, maar heb gewoon niet zo'n goede band met hun als met mijn schoonouders.

2. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik heb ook een schat van een schoonmoeder!!
    Al is neemt ze wel alles van je over als ze hier is,, dus denk dat dat ook met de kleine zo gaat.

Maar verder is ze echt heel erg lief!

3. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hier ook een hele lieve schoonmoeder ;) ze staat altijd voor ons klaar en is heel lief/leuk met onze kleine man :D
    Met schoonvader ook geen problemen trouwens ;) hele lieve mensen waar ik graag mee omga gelukkig! :D

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.782
    18.930
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb altijd een goede relatie gehad met m'n schoonmoeder. Maar sinds ons kindje is geboren, loopt het allemaal wat stroever. Ik hoop dat het weer beter wordt straks.

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Mijn man ook, hahah

6. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Mijn schoonmoeder is begin dit jaar overleden en ik vind het nu wel heel jammer dat ze haar kleinkind en de zwangerschap nooit zal meemaken.
    We lagen niet op 1 lijn maar viel ons verder ook niet lastig.
    Had haar dit moois ook gegund.

7. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Hier ook super schoonouders! Staan altijd voor ons klaar, als er wat is kunnen we altijd bij hen terecht (mijn ouders ook hoor!). Ik ga momenteel zkh in zkh uit en m'n schoonmoeder runt zowat ons huishouden nu, schoonmaken, boodschappen e.d.. M'n lief eet vaak bij hen nu ik niet thuis ben dus da's ook lekker.

Ben echt blij met ze :).

8. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Mijn ex daar de moeder van is ook echt een schat van een mens....Doet alles voor mij, laat mij ook m'n waarde, ik ga er heel vaak op bezoek...kortom een geweldig mens:D

9. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

mijn smoeder is overleden, heb haar helaas ook niet gekent, daarentegen heb ik een super leuke schoonvader, en heeft mijn vriend een super leuke smoeder :D

10. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Hier ook de allerbeste schoonouders die ik kan wensen!! Dus behalve alles als dat we van elkaar mega veel houden enz. nóg een goede reden om niet bij me vriend weg te gaan. :p

11. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Ik heb ook een leuke schoonmoeder!
    Er zijn wel eens dingen die ik niet leuk vind maar dat zal voor haar ook zo zijn. Dat hou je met verschillende mensen!

12. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Hahaha hier net zo!!

13. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ja hoor ik heb ook super lieve schoonouders en heb het erg met ze getroffen al zeg ik het zelf:)

Het leukste is nog dat ze het ook heel erg goed met mijn ouders kunnen vinden;)

14. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zo eentje heb ik er ook, als er iets is kan ik haar altijd bellen. 2 jaar terug mijn voet gebroken toen ik zwanger was van de eerste. Toen heeft ze ook ook geholpen met poetsen en nam de was mee naar huis. Ze bemoeid zich ook niet op een vervelende manier met ons, laat ons altijd in onze waarde als ik of mij man ergens een andere mening over hebben. Het scheelt dat we heel erg op 1 lijn zitten kwa opvoeding dus daar hoef ik me niet aan te irriteren. Het is gewoon een lieve schat :)

15. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

hier ook een leuke smoeder. heeft wel een ouderwetse ideeen over de zwangerschap, maar haar laatste contact met kleine kindjes was 27 jaar geleden bij szus.Dus zo raar is dat niet.
    We proberen beide ouders overal bij te betrekken en dat waardeert ze ook erg, aangezien mijn man niet de meest attente persoon op de wereld is (behalve bij mij..).
    Maar net zoals ik wel nare trekjes bij mijn moeder zie, zie ik ze ook bij smoeder, maar heel eerlijk gezegd ook bij mezelf.

16. melle

melle Bekend lid

31 mei 2006
    921
    1
    0
    Hier ook een lieve schoonmoeder. Helaas zien we haar niet zo vaak omdat ze in Rusland woont. Maar ze komt binnenkort weer naar ons toe en dan voor 3 maanden. Ze logeert dan bij ons en bij m'n schoonzus.
    Ik spreek een heel klein beetje Russisch, maar ook met handen en voetenwerk, begrijpen we elkaar meestal toch heel goed. Ze is verder heel lief voor mijn zoontje en mijn dochtertje gaat ze dus binnenkort ontmoeten voor 't eerst!!

17. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb ook een hele lieve schoonmoeder!
    Oké, ze is wel een bemoeial, bazig en steekt haar mening nooit onder stoelen of banken, maar daar staan meer dan genoeg goede eigenschappen tegenover. Plus ik weet 100% zeker dat ze oprecht van haar schoondochters houdt. Dus van haar kan ik het hebben :D

Ze past iedere week op mijn zoontje, en dat doet ze echt met volle overgave. Hij wordt daar vreselijk verwend, maar wel met een 'pedagogisch' tintje (ze is lerares). Goede omgeving voor mijn zoon dus.
    Daarnaast kunnen wij daar elk moment van de week binnenvallen, er staat altijd eten voor ons klaar. En na het eten gaan we altijd uitgebreid natafelen en bomen over het leven en over de politiek. Heerlijk vind ik dat altijd, dat deden wij thuis nooit.
    Mijn schoonouders staan op elk gebied voor hun kinderen klaar, emotioneel, maar ook financieel als het eens tegenzit.

Ja ik ben heel blij met ze!!

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    mijn schoonmoeder is een schat van een vrouw.. Vind het heerlijk om op te passen ondanks haar drukke baan.. Als ik niet kan haalt ze 's nachts mijn man op van zijn werk op vrijdagnacht.. Geen enkel probleem.. Kunnen er overal voor terecht.. We zien haar helaas niet zo veel terwijl we maar een half uur van elkaar vandaan wonen vanwege haar baan (ze kan wel wat extra uren in een dag gebruiken soms;))

Tuurlijk geeft ze wel eens tips en adviezen ongevraagd, maar zegt daar heel duidelijk bij dat het maar een tip is en we zelf moeten kijken wat we er mee doen.. Komt zelden voor en meestal werkt het wel:D

Kortom: een topwijf..

19. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Leuk om alle reacties te lezen. En ja ik weet dat ik het getroffen heb. En waardeer dit ook zeker. Maar soms is het ook gewoon geven en nemen, en niet alles te letterlijk nemen.

Deel Deze Pagina